1st exam

11/23/2011

Na megvolt a grafológia vizsga, nem volt vészes, beszélgetni is tudtunk írás közben, szerintem 5ös lesz:) Legalább tudom, hogy mire számítsak holnap az írásszakértői ismeretek vizsgán, mert ugyanez a tanár tartja. Reggel koriztam utána haza és egy kis erőt adó 1 órás alvást beiktattam a deles órám előtt. Nem tudom mi volt velem de én annyira fáradt voltam, ti nem? Még a vizsga előtt is elaludtam kicsit pff :D Már alig várom a pénteket, akkor még van egy pénzügyi jog zh-m és kéész. Akkor végre lesz időm képeket is csinálni és mutatni nektek. Valami finomat terveztünk főzni C-vel úgyhogy terveim szerint hozok receptet is :) Tartsatok ki, lesz normális tartalmas post a hétvégén, de most az elmúlt napokban nem volt sok időm írni. Nektek, hogy telik a hét? Vizsgák mikor kezdődnek? Inkább lenne már Karácsony, de múú akkor sem tudok pihenni rendesen a vizsgaidőszak miatt :(





So I'm done with my graphology exam, wasn't too hard and we could also talk meanwhile writing. I think I'm getting an A :) At least I know what to expect tomorrow on my other exam because it's held by he same teacher. I was iceskating this morning and when I got home I took a one hour power nap before my class at 12. I don't know what happened with me, I was so tired, what about you? I fell asleep a bit before the exam too :D I can't wait for friday, till then I also have a test in finance law but after that I'm done.  Then I will finally have time to go out and take pictures and show them to you. We are also planning to cook something nice with C so I'm planning to bring a recepie for you as well :) Hold on, I will make some normal posts in the weekend, but lately I didn't have enough time to write. How is your week? Having some exams soon too? I wish it would be Xmas soon but unfortunately I can't enjoy it fully, because of my exams :(


You Might Also Like

0 megjegyzés