f-f-f-fridaaay

11/25/2011

Juhú végre eljött a várva-várt péntek is. Régóta most először vártam igazán, kicsit sűrű volt ez a hét, jól jön a pihenés. Arról nem is beszélve, hogy közeleg a Karácsony és a hideg ellenére egyre nagyobb kedvem van kint mászkálni a szép feldíszített utcákon. Apropó ma nyitnak a karácsonyi vásárok a Széchenyi, Dugonics és Dóm téren! Szerintem el is megyünk C-vel kicsit szétnézni, jó lenne valami karácsonyi díszecskét találni amivel feldobhatom a szobámat és persze a forralt bor sem maradhat ki, nyammi:) Eddig nem díszítettem az albimat itt Szegeden, mert egyébként sem éreztem annyira otthonosnak. Vagy nem laktam még elég ideje ott, hogy úgy érezzem nekem oda is kell valami vagy akkor készültem költözni, tavaly pedig épp Dániából csöppentem haza az ünnepbe és nem volt idő. Nem is baj, mert azóta már a mostani albérletben lakom( ez a 3. :D) és ezt nagyon szeretem. Égőket szeretnék legfőképp, szerintem otthon van felesleges majd azt ellopom :) Gyertyákkal jól állok, már csak valami karácsonyfa-féle zöld fenyőágas izé kéne :D Remélem erőt fognak adni amikor a széken kuporogva próbálom a fejembe verni a tételeket vizsgaidőszakban :) Jut eszembe megírtuk a pénzügy zh-t..na felesleges volt izgulni, mert saját magunknak javíthattuk ki, a tanár meg se nézte és ettől függetlenül mindenki ötöst kap! Örülök én csak na,megint készültem rá, de nincs siránkozás, ez is megvan :) Lassan megyek és csinálok egy kis mexikói kukorica levest. Ez majdnem a kedvenc levesem az egész világon, bár tudni kell rólam, hogy hihetetlen leves imádó vagyok, nem is tudom ,hogy hagyhattam ki a profilomból :D Akármikor tudnám enni, most nem is jut eszembe olyan amit nem szeretek. Receptet és képeket hozok róla ma este, úgyhogy érdemes lesz benézni, ha valami kicsit különlegesebbet szeretnétek kipróbálni! :)  Mindenkinek szépséges hétvégét, pihenjetek sokat és hangolódjatok a Karácsonyra. Most már tényleg közel van, vasárnap gyújtjuk az első adventi gyertyát! :) csókcsók

Finally Friday is here what I was waiting for. I was really looking forward which is the first in a long time, because my week turned out to be very busy. I can use some relaxing. Not to mention Xmas is getting closer and despite the cold weather I’m more and more willing to go on little walks on the nicely decorated streets. Oh this reminds me, the 3 Xmas markets in my city is opening today, I think C and me will check it out. Maybe we can find a little piece og nice christmas decoration which will make my room cozier. Of course we can’t miss hot wine either :) Till now I haven’t decorated my apartment here in Szeged, because I didn’t really feel it’s that necessary. Either I wans’t living there for too long or I was just about to moove when the holidays came. Last year I just got home from Denmark at this time so I didn’t have time to decorate but I don’t mind I mooved since then anyway (this is my 3rd flat:D ) adn I realyl like this place. Most of all I want some Xmas lights but I think we have some spare ones at home so I will just steal them :) I have a lot of candles so only thing missing is some xmas tree like green thingy :D I hope they will give me strengt int he exam time when I’m curling up in the chair trying to squeeze all the knowledge in my head as possible :) Oh btw we wrote the finance law test..well there was no reason to be nervous about it. Everyone corrected his or her own, the teacher didn’t even look at them and everyone will get an A. I’m happy but again I was preparing for it for no reason, but no complaining, I’m over it now at least :) Soon I’m going to make some mexican corn soup. This is almost my favourite soup in the whole world but you also have to know that I’m a huuuge soup lover, I don’t even know how I could leave it out from my profile description :D I could eat soup anywhere, anytime, I can’t even think of one I don’t like. Recepie and pictures are coming up tonight so check in if you wanna try out something special! :)  Everyone have a nice weekend, rest a lot and get int he mood for Xmas. It’s really close now, don’t forget to light the 1st candle for Advent on Sunday! :)  xoxo






Ma belebújtam a jó meleg sálamba és utána vettem észre, hogy a nadrágomhoz is megy. Az meg már csak hab a tortán, hogy a körmömet is ehhez illőre csináltam tegnap :) 

Today I wore my nice and warm scarf and I only realized after that it is matching with my pants too. The dot over the i is that I made matching nails yesterday :)

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. tetszenek a színek amiket viseltél:) és a körmöd is nagyon tetszik, adtál is egy ötletet milyenre formázzam a sajátomat:P

    VálaszTörlés
  2. köszi, teljesen spontán jött az ötlet :) és még egyszerű is megcsinálni! :)

    VálaszTörlés