füstbe ment terv

12/29/2011

A címmel az idei szilveszterre szerettem volna utalni. Nem tervezgettem nagyon, kb. ez volt az utolsó gondom, mert tudom, hogy fölösleges túlvariálni úgysem fog úgy sikerülni, mint egy spontán buli. Végül pont kapóra jött egy lehetőség, hogy egyik barátnőmmel és a barátjával tudtunk volna menni egy nagyobb buliba, ahol még ismertünk volna másokat is. Plusz pont, hogy a barátnőm pasija és C jóban vannak így ő sem maradt volna egyedül a magyarok között. Na itt jön a csavar, hogy barátnőm nem tanult semmit a szünetben így most nem akar szilveszterezni, mert 4-én vizsgázik és nem szeretne megbukni. Így, hogy ők nem mennek mi sem fogunk, mert rajtuk keresztül ismerjük a többieket is. Jöhetnek a jó ötletek, hogy mit csináljunk :D Bár van valamiféle tervünk, hogy átmegyünk Szegedre, csinálunk valami jó vacsit és pezsgőzünk. Ha lesz tűzijáték akkor arra is kimegyünk :) Ma egyébként könnyű kitalálni mit csináltam...igen tanultam. És holnap is ugyanez lesz a program, de legalább itt van C és nem egyedül szenvedek, amikor szünetet tartok. Hoztam nektek egy képet viszont, szerintem örülni fogtok, mert páran már kérdeztetek róla. Pamparamm dobpergéés igen C-ről van képem, vagyis közösen vagyunk rajta. A kép a tegnap készült tanulás után az ő webcamjával. A minőség nem világbajnok, de a lényeg látszik :) (jól nézzétek meg mert nem tudom, mikor lesz róla megint kép, ezt is alig bírtam kicsikarni, hogy felrakhassam :D de szerintem olyan cuki rajta )Most megyek, nézünk egy filmet, nem is fog ártani a döglődés, mert benyestünk egy nagy pizzát és kipukkadunk. Szép estét láányok!! :)




Today's title (failed plan) is referring to New Year's Eve. I wasn't really planning it, this was almost my last thought cos I know it doesn't need to be over planned. It won't turn out as good as a spontaneous party anyway. After all a good offer came to my way, we could have spent it with my friend and her boyfriend  in a bigger party where we would also have known some others. Plus point is that C and her bf are friends so he wouldn't have been alone among all the hungarians. Well here comes the twist, my friend didn't study anything during the holidays so now she doesn't wanna go to a party cos she has an exam on the 4th and she wants it to be succesful. Now that they aren't going, we aren't either cos we only know these ppl through them. So I'm waiting for some nice ideas what to do :D We kind of have a plan that we are going to Szeged, that we gonna make some nice food and drink champagne. If there's gonna be a firework we gonna go see it :) Anyway, today I wasn't doing much, it's easy to guess...yes I was studying. And I will do the same tomorrow but at least C is here so I don't have to suffer alone when I'm having a break. I brought a pic, I think you're gonna be happy, cos some of you have been asking about him. Tadadadaaa drumbeaaat, yes it's C on the picture, I mean it's us. We made the pic yesterday with his webcam after studying. The quality is not the best but you can see what's important :) (take a good look at it, cos I donno when I'm gonna have another pic of him. This was already too hard to get :D but I think he looks so cute on it :)) Now we are going to watch a movie, won't be bad laying a bit, cos we just ate a huge pizza and we are so full. have a nice nigth girls!! :)


You Might Also Like

7 megjegyzés

  1. Istenem, de aranyosak vagytok a képen. :D Egyébként szerintem mi sem fogunk kb. semmit csinálni szilveszterkor, főleg, hogy aznap is megyek be a H&M-be dolgozni, igaz, csak 2-ig. Azért a tűzijátékra kimegyünk majd a Dunához, de ennyi.

    VálaszTörlés
  2. köszii :D nekem ez lesz az első ilyen nem bulizós szilveszterem, meglátjuk, mennyire fog bejönni :)

    VálaszTörlés
  3. iiii.. (: de nagyon örülök, hogy láthatom a titokzatos C-t (: helyesek vagytok együtt. (:
    nekem 2 lehetőségem van szilveszterre. vagy kettesben Aval otthon, amikor is durcázna, hogy nem a másik lehetőséget választottam, ami benn a városba tesójáékkal, akinek legjobb averja az én exem, aki szintén vendégként szerepel a listán. ójeee :D lehet inkább leszek egyedül:D főzzetek, élvezzétek ki az együtt eltölthető időt..(: pár jó film... (: fotózás... (: feltalálod magad. (: pusziik

    VálaszTörlés
  4. Szia! :) Biztos sokan kérdezték már, de mi van a csuklódra tetoválva?:)

    VálaszTörlés
  5. eperpanna:jólvan látom, nem csak nálam ilyen hülye a szilveszter, mondjuk ez mindig ilyen mert muszájból kell kitalálni valami mókát úgy, hogy még jól is süljön el :) Azért remélem összehoztok valami jót :)

    névtelen: a nevem vagyis Karin van rajta, arab betűkkel :)

    VálaszTörlés
  6. Jáááj! cukiság-faktor: csillióóóóó

    egyrészt nagyon édi C, másrészt annyira aranyosa vagytok együtt :)) remélem látunk majd még vidám képeket rólatok :) pusziiiii

    VálaszTörlés
  7. ii köszii tök jól esik, szerintem is cukker :) (neki is átadom amit írtál:)) hát ha rá bírom venni akkor még lesz kép, mert azt tudod, hogy én szeretek fényképezkedni :D pusziii

    VálaszTörlés