chores-chores

1/27/2012

Huhh ma én voltam miss házitündér. Kivasaltam majdnem az összes ágyneműnket, blö ez a legrosszabb vagy 2 órahosszát kellett csinálni, szerencse, hogy közben néztem a Tudorokat így nem tűnt annyira hosszúnak :) Meg akartam lepni anyukámat így el is mosogattam, ragyog a hááz :D Ma előbb jött haza, mentünk a kórházba, hogy ellenőrizzék a gipszét, mert megkapta ám a véglegeset, azt mondták nagyon jól gyógyul neki, úgyhogy műtét sem kell :) Ha már a városban voltunk a turiba is benéztünk és nem hiszitek el mit találtam..egy vadiúj kis fekete ruhát! A cimke szerint eredetileg 39 euró/28 font volt és én 2100 Ft-ért jutottam hozzá. Pont 36-os, minden passzol, már a mosásban van, alig várom, hogy felhúzhassam valahova. Azért ha megszáradt mutatok róla képeket. Egy körömlakkot is beszereztem, nagyon szép sötétbarna és épp előbb jöttem rá, hogy valószínű ott hagytuk a boltban, úgyhogy holnap mehetek vissza megkérdezni :D (congratulations) Így már holnapra is van egy kis programom :D Mióta hazaértünk sorozatozok, szerintem csinálok egy teát és folytatom :) Puszillak titeket!


Phew, today I was the cleaning fairy. I ironed almost all of our bedlinens, those are the worst, took me like 2 hours to finish. Luckily I had Tudors to watch so it didn't seem that long :) I wanted to suprise my mom so I also did the washing up, the house is shining :D She came home earlier today cos we went to the hospital to get her cast checked. She got her final one yesterday and they said it's healing perfectly so she doesn't need surgery after all :) Since we were in town we took a look in the second hand store and guess what I found..a brand new black dress! According to the label it was 39 EUR/ 28 pounds originally and I got it only for 2100 HUF (around 7 EUR) It's size 36 just what I need, everything is matching, it's already in washing, I can't wait to wear it. When it's dry I will make some pics of it though. I also got a nailpolish, it has a really nice dark brown colour but I just realized that I might have forgotten it in the store so I have to go back tomorrow to ask about it :D (congratulations) So I already have smth to do tomorrow :D Since we got home I've been watching series and I think I will just make a tea and continue :) Kisses to you guys!

ez még tegnapról/this is from yesterday
Ui: NAGYON köszönöm, hogy ilyen sokan feliratkoztatok, már 70-en vagytok, el sem hiszem, hogy ilyen sok mindenkit érdekel amit írok :) És lassan jön a 15 ezredik oldalmegjelenítés...azt hittem elnéztem egy nullát :D <3

Ps: Thank you VERY much that so many of you subsribed, there are already 70 followers, I can't believe that so many of you are interested in what I'm writing :) And soon there's gonna be 15 000 page views..I 1st thought I saw too many zeros at the end :D <3

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Szia!
    Melyik turiban voltatok?
    Kíváncsi leszek a rucira...

    VálaszTörlés
  2. szia :) azt elfelejtettem írni, hogy nem Szegeden voltam turizni, hanem itthon halason úgyhogy valószínű nem sokat segítene ha megmondanám melyik, de írj nyugodtan ha tévedtem :)

    VálaszTörlés