the brown bag

2/21/2012

Ma reggel tesizni voltam aztán angolon és délután Adrival fotózkodtunk egy kicsit :) Nemrég értem haza és már mutatom is a képeket! Annyira jó idő volt, teljesen megjött az életkedvem, legszívesebben kis zakóban mentem volna ki, jó, hogy nem tettem, mert kicsit fáztam volna a -2ben :D Remélem holnap is ilyen időnk lesz, talán több kedvem lesz a tanuláshoz, mert vészesen közeleg ez a jogi szaknyelv vizsgaaa :/ Megyek vacsit csinálni, nektek is jóétvágyat ha még nem ettetek :)


Today morning I went to sports and a legal english class followed it. In the afternoon I went to take some pics with Adri :) I got home recently and I'm uploading them now! The weather was amazing, I got a lot of energy from it. I wish I could wear some spring clothes but good I didn't cos it would have been pretty cold in -2 celsius :D I hope the weather will be the same tomorrow cos then maybe studying will be easier..this legal english exam is getting closer and closer :/ I will go now to make dinner, enjoy if you haven't eaten yet :)
















You Might Also Like

12 megjegyzés

  1. jajj köszönöm lányok, olyan aranyosak vagytok :) ez lett abból, hogy meguntam a szőkét és elkezdtem lenöveszteni:D

    VálaszTörlés
  2. naaaaagyon tetszik a stílusod:)) én még új vagyok nálad, nem tudtam minden bejegyzésed végig olvasni így ne haragudj, ha már volt róla szó de mindent, MINDENT tudni akarok a hajadról!!!:D imádom ezt a színátmeneetet benne, nem is láttam még magyar bloggernél ilyen formában:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. először is nagyon köszönöm, jól esik a kommented :) lehet csalódást fogok okozni, de nincs nagy story a hajam mögött. Még 2010 novemberében meguntam a szőkét és elkezdtem lenöveszteni, azóta nem volt festve. Az már csak szerencse, hogy pont most lett divat ez a haj és olyan mintha ilyenre lenne direkt festve :D

      Törlés
  3. Már Adrusnál is leírtam,hogy nagyon szépek vagytok csajook!:))úgyhogy itt is:)Imádom a képeiteket nézni,csodaszépek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii, aranyos vagy, hogy ide is kommentelsz :) pirulook :D

      Törlés
  4. annyira nagyon szeretem az életvidám somolyod Karin... *.* Adrussal együtt meghozzátok az életkedvem nagyon.... (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jááj kösszencs :) örülök ha fel tudlak deríteni! :)

      Törlés
  5. annyira jó ez a pulcsi és a cipő!!
    honnan van? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) a pulcsit még 2010-ben vettem a dániai H&M-ben a cipő pedig sima kínais :)

      Törlés