Oasap order arrived!

5/19/2012



Ahogy már sokan mások is itt a blogok világában, én is kihasználtam az Oasap által nyújtott lehetőséget, emaileztem nekik és kaptam 15 dollárt. Ebből az összegből csak egy gyűrűre futotta, de nekem naaaagyon tetszik. Szerencsére jó az ujjamra (kicsit féltem, hogy nagy lesz), minden rendben van vele, a kis boríték és a buborékos papír (így hívják? :D) amiben jött megvédték a viszontagságoktól :) 3 színből választhattam-arany,ezüst és fekete-és azt hiszem a képeken is látszik, hogy a feketét választottam, mert ilyenem még nem volt, és a klasszikus színek helyett most ezt is ki akartam próbálni :) Anyukám is odavan érte, rögtön mondta is: "Hogy tudnak ilyet kitalálni? Nagyon jóóó!" :D Nektek hogy tetszik? :)


As a lot of you here in the blogworld did, I also took the chance Oasap offered, I emailed them and got 15 dollars to spend. I could only get a ring from this amount but I really love it! Lucky me it fits my finger ( I was a bit worried it won't), everything is okay with it, the little envelope and the bubble paper it came in protected it :) It's available in three colours-gold,silver and black-and as you can see on the pictures I choose the black one. I wanted smth different from the classical colours and I didn't have one like this anyway :) My mom likes it too, she said: "How can they come up with smth like this? It's so niiice!" :D How do you guys like it? :)







You Might Also Like

10 megjegyzés

  1. jujj de durva,ez nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  2. bakker dúrva :D de tök jó :D és hasznos is lehet, önvédelmi célból :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja, ha megtámadnak amellett, hogy szép még hasznos is lesz :D

      Törlés
  3. áá.. irigyellek titeket oasaposok... nagyoon jhóó...!!! Oo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszi eperpanna :) miért nem próbálsz meg te is írni nekik? :)

      Törlés
  4. ezt nem is láttam :)) én is rendeltem egy boxeres gyűrűt, de sajnos kicsi lett rám, ezért akik kommentelnek a bejegyzés alá, azok között kisorsolom :) nézz be hozzám :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már kommenteltem is! :) köszi, hogy szóltál!!

      Törlés
  5. Nekem is a durva szó jutott először eszembe :DD de a babakék meg rózsaszín lakk lágyít az összhatáson! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az is volt a cél, hogy egy kicsit kitűnjön a visszafogottabb gyűrűim közül :) na majd mindig valami cuki lakkot választok :D

      Törlés