30 DPCH-Day 16

6/16/2012

Ma egy kicsit rendhagyó leszek és a múltból hoztam egy képet ahelyett, hogy fényképeztem volna. Amikor megláttam, hogy a mai feladat az, hogy egy olyan képet hozzak, amin összeöltöztem valakivel rögtön ez a kék ruha jutott eszembe. Anyukámnak is volt egy meg nekem is amikor olyan 8-9 éves lehettem. Pont hazajöttem a hétvégére és nagy szerencsémre kb. 5 perc alatt meglett a fénykép. Fogtam és kivettem a fotóalbumból, hogy ti is megnézhessétek :)


Today I'm gonna do smth that is a little different and instead of taking a picture I brought one from the past. When I saw that today's task is to show a picture of me and someone in matching clothes, this blue dress came into my mind. My mom and I both had one when I was about 8-9 years old. I came home for the weekend and fortunately it only took like 5 minutes to find this picture. I got it out from the album and took a picture of it so you can see it too :)


haha már ekkor is ott volt a fényképező a kezemben:)/haha the camera was in my hand even at that time:)
Szinti  Lilian  Dorca  Poppy 

És néhány szösszenet a tegnapi napból, amit Adrinál töltöttem :)/And some little details from yesterday when I was at Adri's :)




Vajasbabák/Adri's cat just gave birth

elindult a karkötőgyár/the bracelet factory has started








A kis csöppségekkel búcsúzom, hát nem édesek? Vajas mami kitett magáért :D/Saying goodbye with the tiny ones, aren't they the cutest? The mommy cat did a great job :)

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. jujjj kis Vajasék de édesek!!:) az eperturmix? jól néz ki nagyon:) Anyukáddal pedig nagyon aranyosak vagytok:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kööszi Móni!:) Igen azt hiszem, valami összeturmixolt eper volt és felöntöttük tejjel, de Adri tudja igazán :D

      Törlés
    2. jaja eeperpüré, és mindig csak tejet kell rá önteni és rögtön van turmix :D
      jajj arról a képrl meséltél már de nem gondoltam h ennyire vicces:D:D:D cukii:)

      Törlés
    3. hát mondtam én h vicci :D van még ott ahonnan ez jött :D

      Törlés