30DPCH-Day 20-21-22

6/22/2012

Szóval a 20. napon az ékszeres dobozom volt a téma, mivel nekem ilyen nincs, ezt a lépést ki is hagyom :D Tegnap egy csak itthon használatos ruhát kellett volna mutatni és én ezt a zöld rövidujjút választottam. Még kb. 5 éve vettem Dániában és mostanra valahogy azok közé a ruhák közé keveredett amiket csak itthoni lazulós napokra húzok fel, de attól még nagyon szeretem :) A mai küldetést pedig már tegnap kipipáltam, de azért itt van még egyszer egy kép a kis virágos csodáról :)


So my jewellery box was the topic on day 20 but since I don't have one I will skip this step :D I should have showed you a piece of clothing I only wear around the house yesterday and I chose this mint t-shirt. I bought it in Denmark like 5 years ago and since then it just ended up with the clothes I like to wear at home but I still love it :) And as you could see yesterday I already showed you todays clothe but if you missed it here is a picture of this flowery piece :)

így tárolom őket/I keep them this way




You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. a türkiz-arany gyűrűd honnan van? ugye nem YSL? mert akkor berosálok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ááh, I wish :D ebayről rendeltem, klasszikus kínais cucc, de nekem megteszi :)

      Törlés
    2. óhh áhh igen? :D jó a kínai, mindenki alábecsüli őket, pedig nem szabad :D

      Törlés
    3. na ezaz, és így legalább nem is féltem annyira mint ha eredeti lenne :)

      Törlés