cat overload

8/03/2012

Képzeljétek tegnap G átjött hozzám Szegedre és meglepett azzal, hogy elvitt egy cicamenhelyre. Előre felhívta őket, kinézte a helyet így munka után indultunk is macskákat simogatni. Nagyon örültem neki, mert imádom a cicákat és biztos voltam benne, hogy az elhagyott menhelyes cicák örülni fognak egy kis kényeztetésnek :) Csináltam képeket is róluk, bár a bentiekből sok homályos lett, mert sötét volt így kevesebb képet/cicát tudok csak megmutatni mint szerettem volna. Este a Halászcsárdában vacsoráztunk, ami megint telitalálat volt, mert épp előtte nap gondolkodtam azon, hogy mennyire meg tudnék enni egy jó halászlevet. Amúgy az irodában minden oké, munkából mindig van dögivel :) Úgy érzem teljesen beilleszkedtem, szerdán már egy közös iszogatáson és bulin is részt vettem amit az iroda fiatalabb tagjai szerveztek. Ma munka után Évivel találkozom és együtt megyünk fel Pestre egy 3. barátnőnkhöz. Az egész hétvégét ott töltjük, már nagyon várom, mert elég jó programokat találtunk ki :) Hétfőn tele élménnyel és remélhetőleg rengeteg képpel jövök! xoxo


Guess what, G came to visit me in Szeged and suprised me with a trip to an animal shelter. He called them, made an appointment so we headed there after work. He knew I'm obsessed with cats so I was really happy he brought me to this one and I was sure that the poor cats will be very happy to get some love :) I took pictures of them but the indoor ones were way too dark or blurry so I can actually show you less pictures/cats than I planned to. For dinner we went to a "fish restaurant" which was just another good suprise. I was just thinking about eating a really good fish soup yesterday! Otherwise everything is good, I still like the office even tough we have tons of work to do. I feel like I'm part of the team now, I even went to a party with the younger members on wednesday. Today after work I'm meeting Évi and we are taking the train together to Budapest. We are visiting one of our friends for the whole weekend. I really look forward cos we made some nice plans :) I will be back on monday with lot's of memories and hopefully pictures too. xoxo






















You Might Also Like

0 megjegyzés