back to work

9/11/2012

 Ma újra munkába álltam, én így kezdtem a hetet az ügyvédi irodában. Gondoltam kihasználom a nyári időt és szoknyát húztam, csütörtöktől úgy is esőt és lehűlést mondanak. A szoknyát viszont most melegítőre váltom, mert este aerobic, utána pedig 2 barátnőmmel találkozom :) Holnapra beterveztük a jogász nyitóbulit, remélem jóóó lesz :) Nektek hogy telik a hét? :) xoxo

I went back to work today and this is what I wore in the office. I choose to wear a skirt since the weather is still very summerish and I won't have a lot more chance to do so cos they are predicting rain from thursday. I will change my skirt to my sportswear cos I have aerobic tonight and I'm meeting 2 friends afterwards. Tomorrow it's lawyer party time, hope it's gonna turn out good :) How is your week? :) xoxo





You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. csinii!!!! <3 engem ma geppa mód befogott a nyaklánc, pedig nagyjából átfestettem átlátszó körömlakkal :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. engem még megkímélt :D akkor azt mondod, hogy a körömlakk sem segít? :D <3

      Törlés