down by the river

9/09/2012


 Egy jó fárasztó héten vagyok túl, na persze nem a tanulás szívta le az energiámat hanem a sok buli. Nincs mit tenni, elkezdődött az egyetem, így a bulik is beindulnak én jól belekezdtem egy heti öttel :D Nem is kell mondanom, egyik jobb volt mint a másik, de most már rám fér egy kis pihenés. Épp ezért ma kimentünk a Tisza partra Évivel és ott süttettük magunkat. Nagyon jó kis békés szakaszt találtunk, kevés ember, csönd és napsütés. A nyári színünket visszakaptuk én konkrétan pecsenyére sültem :D Délután bevásároltunk, vacsorát főztünk és filmeztünk. Na ezt nevezem én igazi pihenőnapnak, holnap már indul a suli és az ügyvédi irodába is megyek. Mókuskerék on!


I have a very busy week behind me but not cos of hard work but parties. School has started which means there are a tons of places to go if you wanna have fun. I've been to 5 parties this week for starters. Needless to say one  was better than the other, but at the end I was in big need of a day off. That's why we went to the river with Évi and tanned. We found a nice little, pieceful part with a few people and relaxing silence. We got our summer colours back, I even got burnt :D In the afternoon we made a quick run to the shop, made dinner and watched a movie. Now that's what I call a day off! Serious school starts tomorrow and I'm going back to the lawyer's office as well :)
















You Might Also Like

0 megjegyzés