last november weekend

11/26/2012


Sziasztok! :) A hétvégére kicsit elvesztem, végig az ismerősünknél segítettünk egy disznóvágáson. Így visszagondolva a rengeteg kaja maradt meg a legjobban, azt hiszem egy darabig hanyagolom a hurka-kolbászt :D Fényképezni sem volt nagyon idő, úgyhogy csak egyet-kettőt kattintottam, amikor tiszta volt a kezem :) A gesztenyepüréket én díszítettem, mondanom sem kell, hogy fülig tejszínhabos lettem :D A kutyus pedig az ismerősünké, egész nap körülöttünk sündörgött, nagyon élvezte, hogy sokan voltunk és mindig jutott neki egy kis simogatás :) 

Hi there! I was a bit MIA this weekend cos we were helping some friends with a traditional pig killing. The enormous amount of food is what I remember the most, I think I won't be eating sausages anytime soon again :D I didn't really have time to take pictures but I snaped some when my hands were clean :) I decorated the dessert, needless to say that I was covered with whipped cream from head to toe :D The dog belongs to our friends. He was around us all day long and was enjoying that he got a lot of attention :)






You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. úúú, mi most pénteken megyünk életem elős disznóvágására, ami a kedvenc borászunknál lesz, etyeken. persze mi csak amolyan turistásban segítünk majd szombaton, de én már úúúgy be vagyok sózva, h szavakat se találok! :)
    (ezer éve vágytam rá és hiába van sok vidéki távoli rokon, sosem nyafogtam érte, aztán nyáron meg mondta a borászunk, h idén már nála is lesz ilyen móka, a pasi meg azonnal kapcsolt, h ez szívem minden vágya. :)) amúgy vicces, mert 2 hete egy jó barátnőméknél is volt disznóvágás (persze ő is röhögött, h miért nem szóltam soha erről a kattanásomról, hiszen egy csomót járok ki velük/hozzájuk kisorosziba, mindegy) és a hét elején kaptam tőle egy nagy adag hurkakolbi cosmagot (meg persze abált szalonnát+töpörtyűt is, de az jobban eláll, de azis nyamm), így a héten is 3x ettem már hurkát. de én hosszú napokig bírnám csak azt enni (persze jó kis káposztával, tepsis krumplival mellé:)).
    hogy kapcsolódjak még egy ponton (haha), tegnap én is gesztenyepüréztem. :)

    guszta a diós süti is! (vagy csak annak álcázott?)

    VálaszTörlés
  2. húú pedig jó móka a disznóvágás, főleg, ha annyit még nem is kell segíteni :) Biztos élvezni fogod! Sosem hallottam még senkitől, hogy minden vágya, hogy elmenjen egyre :D Én már a plafonig tele vagyok, de szerintem nem fog sok idő eltelni és megint rákívánok, szerencse, hogy rengeteg mindent kaptunk (abált szalonna meg a töpi ahh)

    A diós sütit pontosan nem tudom, hogy mi, volt benne csoki is a dión kívül, de nem brownies. Mindössze annyit tudok róla mondani, hogy isteni finom volt :)

    VálaszTörlés
  3. Kiskorom óta nem voltam disznótoron, de emlékszem, hogy a kedvencem a hurkatöltés volt :D Mindig csinálhattam icipici "babahurkákat", nagyon élveztem :D

    Az a gesztenyepüré pedig nagyon guszta *-*

    VálaszTörlés