Engineer's Ball

2/20/2013


Ahogy Adrinál olvashattátok hétfőn Mérnökbálon voltunk, a lányok voltak olyan kedvesek és engem is elhívtak mint tiszteletbeli mérnököt, tekintettel a sok bulira, amin már részt vettem a kolijukban és jatéban :) Volt olyan, aki már azt hitte, hogy én is oda járok :D Mindenki olyan szépen felöltözött, jó volt a társaság, a zene, a vacsora :) A Jogászbált is élveztem, úgyhogy tudtam, hogy most sem lesz baj és hatalmas plusz pont volt, hogy nekem tényleg csak a szomszédba kellett átugranom :) Örülök, hogy sikerült sok képet csinálni, mert ez azért a jogászról kimaradt.

As you could have read at Adri's blog we were at the Engineer's Ball this Monday because the girls were kind enought to invite me as honorary engineer even though I'm studying law. Well I think I've attended enough parties at their dorm, someone even thought I go to their school :D Everyone was so elegant, I loved the company, food and music. I liked the Lawyer's Ball so I knew I will like this one too and I only had to go next door :) I'm happy we made so many pictures because we didn't in the last ball :)








You Might Also Like

0 megjegyzés