the green eyeliner

3/11/2013


Újabban egyre többször eszembe jut, hogy a fekete szemceruzát le kéne cserélni valami színesebbre. Biztos a tavasz is benne van a dologban :) Régóta őrizgetek egy sötétzöld Avonos szemceruzát, de sose jutott eszembe, hogy tényleg használjam is, mert azt hittem nem megy semmihez. Pedig az összes barnás, bézses, bordó árnyalatú ruhához jó és legalább nem lesz olyan egyhangú és megszokott a sminkem. Most a szívem vágya egy sötétlilát is beszerezni, és ma egy barnára is szert tettem. Ti, hogy álltok a színes szemceruzákkal? :)

Well recently I feel more and more that I should replace my black eyeliner to a coloured one, must be springtime that makes me wonder :) I've been keeping a dark green eyeliner in my makeup bag for quite a long time but I never thought about using it. I just didn't think it would match any of my clothes, while it goes so well with brown, beige or claret colours. I tried it out and I love that it makes my simple makeup a little bit more interesting. There is a dark purple eyeliner on my wishlist and I already got a brown one. How do you feel about coloured eyeliners? :)






You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. pár hete én is legtöbbször színes ceruzázok alulra a szempillaspirál mellé, már a némi sminkhez támad kedvem.
    a kedvencem egy khakis, de van, h a barnához, türkizhez vagy a lilához nyúlok. csak utóbbi sajnos nagyon maszatolódik (ami vicces, mert az Clarins-es és többe került, mint az összes többi szemceruzám együtt).

    életem első szemcerkája, amit mertem is használni egyébként szintén egy avonos zöld cerka volt, még kétezer környékén. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú a türkiz is jónak tűnik, de irigyellek, hogy ilyen sok színűd van :) Igyekszem majd én is felzárkózni! :)

      Törlés
  2. Nekem csak kék, lila és zöld van. A zöldet rég használtam, kedvet adtál hozzá. :) Basszus neked mennyire jól áll. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves vagy, biztos azért mert zöld a szemem is :))

      Törlés