rain again, really?

4/02/2013


El sem hiszem, hogy már megint esik az eső, szerintetek véget ér egyszer? Én egész nap kis se tenném a lábam ilyenkor csak olvasnék egy meleg tea mellett. Szerencsére ma csak egy órám volt, úgyhogy nem kellett csak egyszer eláznom, mert persze esernyőt elfelejtettem vinni, okos Karin :D Ismét kísérletet teszek a tavaszcsalogatásra, ezúttal színesre festettem a körmöm. Nem nagyon illik az időjáráshoz, kicsit színesnek érzem, de hát már ÁPRILIS van, úgyhogy gondoltam egye fene. Vissza is kucorodom az ágyba és most könyv helyett a kiselőadásomhoz való anyagot olvasgatom :) 

I can't believe it's raining again, do you think it will ever stop? I prefer staying inside on rainy days and enjoy a good book with a hot cup of tea. Fortunately I only had one class today so I only got soaked once because of course I forgot my umbrella at home, that's my style :D I'm making an attempt to lure the spring weather so I painted my nails very colourful. It doesn't really suit the weather but it's APRIL already so I thought, why not? Well I will head back to my bed and instead of a book I will read some material for my presentation :)



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Haha, ez jó lett! :) Én ma egész nap mentában nyomtam - mármint a körmeim, csakazértis! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na akkor közös erővel hátha elő tudjuk végre csalogatni ezt a fránya tavaszt! :)

      Törlés