from formal to informal in 5 minutes

5/30/2013

Ma reggel vizsgáztam és amikor hazaértem már sietnem is kellett tovább a városba, úgyhogy nem akartam ruhát cserélni, de mégsem akartam úgy kinézni, mint, aki "ünneplősben" rohangál. Ekkor támadt pár ötletem, hogy hogyan változtassam az egyszerű, fekete nadrág-fehér blúz kombót egy kicsit hétköznapiasan elegánssá :) Vizsga előtt sosincs időm készülődni, mert általában az indulás előtti utolsó pillanatig ismétlem az anyagot, amit persze előző nap is befejezhettem volna, de hát a halogatás az nagyon jó, reggel korán kelni és tanulni meg még jobb. Egyébként sem szeretek a vizsgára túl sok kiegészítőt felhúzni és sminket rakni, mert hát ki tudja a tanárnak mi szúr szemet. Ilyenkor általában összekötöm a hajam (mert a tanulás hevében sokszor hajat mosni sincs idő), szempillaspirálozok, hogy azért mégse nézzek úgy ki, mint egy zombi és egyetlen kiegészítőként az órámat húzom fel. Az átalakítás innen már egyszerű volt. Ha már volt rajtam óra, miért ne rakjak mellé pár karkötőt? Viszont így a másik kezem nagyon kis üres lett volna, így arra egy gyűrűt szavaztam meg :) A hajam már így is össze volt kötve, de ez kicsit uncsi, úgyhogy elővettem egy hajfánkot és voilá 2 pillanat alatt olyan hajam lett, amit akár egy esti színházlátogatáson is el tudok képzelni. A sminkkel nem vesződtem sokat, a klasszikus cica szem és piros rúzs gyors, egyszerű és igazán feldobja mindenki arcát :)

I've been to an exam today morning and I had to hurry back to town as soon as I got home so I didn't want to spend time with changing clothes but I also didn't want to look like someone in formal clothes. I had some ideas in mind how to spice up the classic black and white look a little bit to make it look more casual. I don't really have time to get ready before exams because I'm repeating the material until the very last minute, which I should do the day before but of course it's more fun to get up early to do it before the exam. I don't really like to accesorize and put make up on anyway because you never know what the teacher might think. I usually wear my hear in a ponytail (yes, washing my hair isn't my strong side when I need to study), I put mascara on to avoid looking like a zombie and I'm wearing my watch as my only accesory. The "makeover" was easy from here. Since I already had a watch on, why not put bracelets to go with it? My right hand looked too naked compared to the other one so I chose a ring to wear. I kinda thought that my ponytail was a bit boring so I picked up a hairdoughnut and voilá, I got hair that could be easily worn on a night out, in just a few seconds. I didn't get too much into makeup, I figured that the classic cat eye and red lipstick will do the trick :)


Accesorize


 Make a bun


Spice up your makeup



You Might Also Like

0 megjegyzés