week 28

7/12/2013


A héten Szegeden lébecoltam, rendbe tettem a lakást, eljártam aerobicozni, sokat olvastam, főzögettem, napoztam és fodrászhoz is elmentem ma. (ezeken a képeken még fodrász előtt vagyok) Az időm nagy részében egyedül voltam így nem is csináltam sok képet, de itt van néhány pillanat a hetemből :) Már egy kicsit meg is untam ezt a semmittevést, de végre vége, mert Ádám hazaért Amerikából és holnap délelőtt már itt lesz velem Szegeden :)

I've been tidying the flat this week in Szeged but I aso went to the gym, read, cooked and tanned a lot and I got my hair cut too. (I'm pre hairdresser on the pictures) Most of the time I've been alone so I wasn't really taking pictures but here are some moments of my week :) It's actually boring to be alone this much but it's finally over because Ádám is back from the States and he will be here with me tomorrow morning :)












You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Díjat kaptál tőlem :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés