maxi skirt+checkered shirt+denim jacket

9/24/2013


A mai darabokat már mind láttátok külön-külön, de ma végre olyan idő volt, hogy együtt is fel tudtam őket húzni. Ez a 20-22 fok még épp elég meleg ahhoz, hogy ne fázzak a szoknyában, de a farmerkabát se süljön rám. Amióta megvan ez a maxi szoknyám, sőt már mielőtt megvettem, egy ilyen outfitet álmodtam meg vele csak a nyári hőségben kicsit nehéz volt összehozni. Talán a mai volt az utolsó ilyen langyos nap következő tavaszig, úgyhogy mire is vártam volna. Nagyon kényelmes viselet(és ezt a sarkam is megköszöni, amit tegnap a cipőm kidörzsölt) és még egy szélgéppel is megajándékozott az időjárás, hogy mindenki kedvére tudja nézni, milyen szépen fújja a szoknyám :D

You've all seen these pieces one by one but today was the perfect day to wear them all together. This 20-22 celsius degrees weather is warm enough for the skirt but still not too hot to wear my denim jacket. Since i've bought the skirt, even before i had it, i planned an outfit like this with it, but it was hard to accomplish it in the summer heat. Today was maybe our last warm day until next spring so i didn't want to miss the chance to wear this outfit. It's very comfortable (for which my feet are very thankful, my heels killed them yesterday) and i even got a wind machine from mother nature so everyone was able to watch my skirt blown in every possible direction :D










You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. nagyon tetszik ez a szoknya! megkérdezhetem, hogy honnan van? :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ez a szoknya, én is szeretnék valami hasonló hosszú változatot, inkább talán szürkében.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú a szürke az nekem is tetszik, szólj ha találtál valami jót! :)

      Törlés