summer clothes for autumn!

9/10/2013


Azt hiszem én kellően megfogadtam azt a tanácsot, hogy a nyár elmúltával még ne pakoljam mélyre a lenge ruháimat, amikor szeptember 2-án megkezdtem az utolsó félévemet az egyetemen. Csupán pár őszi kiegészítővel kell feldobni a nyárias cuccokat így a ruhámhoz nem szandált hanem cipőt húztam és a tetejére egy farmerkabátot vettem, mert reggel már igencsak hűvös volt. Annyira megtetszett ez a szett, hogy szombaton bulizni is így mentem, és, hogy éjszaka se fázzak meg testszínű harisnyát húztam alá. A táskámban lapult még egy rövid pulcsi is, aminek a hazaúton nagy hasznát vettem! :)

I think i realyl took the advice which says, don't put your summer clothes away only because it's autumn. You just need to spice them up with some fall pieces and that's what i did when i started my very last semester at the university. Instead of sandals, i put some sneakers on and threw a jacket on top of my dress because it was pretty cold in the morning. I liked this outfit so much that i wore it again on saturday to a party. To avoid catching a cold at night i had some clear tights on and packed a short sweater which really came in handy on the way home! :)




farmerkabát/jacket: vintage Levi's
ruha/dress: H&M
cipő/shoes: no name
táska/bag: H&M
karkötők/bracelets: Horvátországból/from Croatia






You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. bírom nagyon a vidám hangulatú képeidet :) helyes kis outfit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kedves vagy, köszönöm! Akkor igyekszem máskor is ilyen vidámakat hozni :)

      Törlés