a skirt of leaves

10/25/2013


 Még mindig nyárias időnek örvendünk, ezért bátor voltam és ma már nemhogy kabátot, de pulcsit sem húztam. A délelőttöt azzal töltöttem, hogy összegyűjtöttem pár régebbi ruhámat, amit már nem hordok és így akadtam rá erre a szoknyára a szekrény mélyén. Eredetileg nyárra vettem még 2-3 éve, de mindig úgy éreztem, hogy rövid és mivel elég vékony anyagból van, a legkisebb fuvallat is felkapja, ami nem éppen szerencsés. Sosem jutott eszembe, hogy esetleg ősszel használjam harisnyával, de szerencsére ma megvilágosodtam! :D Szerintem most már csak így fogom hordani, mert tökéletes őszi színekben pompázik, örülök, hogy nem dobtam ki :)

We can still enjoy this late summer weather so i was brave today and i didn't put on a sweater. I've spent the morning with sorting my clthes i don't wear anymore, and that's how i found this skirt at the bottom of my closet. I've bought it 2-3 years ago for summer but i've always felt it was too short and since it's from a very thin material, the slightest breeze can lift it up. I would say that's very unfortunate. I never really thought about wearing it with tights but luckily the idea popped into my head today! I think i will only use it like this in the future, it has perfect autumn colours so i'm really happy i didn't throw it out! :)



















Köszönöm a drága fotósomnak, nélküle nem tudnék nektek ennyi képet hozni :)

Thank you for my sweet photographer, i wouldn't be able to show you this many pics without him :)

You Might Also Like

2 megjegyzés