Grey on Grey

10/17/2013


Az esős időben előkerült a szürke kabátom is csak, hogy tükrözze az időjárást és ezt a mélabús hangulatot. Nem akartam teljesen a szürke skála felé tendálni, úgyhogy a kedvenc őszi nadrágomat húztam fel. Olyan jó lenne idén is egy mintásat beszerezni! A táska még mindig nagyon jó, állandóan meglepődök, hogy mennyi minden belefér és annak ellenére, hogy eléggé elegáns darab, szerintem jól illett a mai, kicsit sportosabb ruhadarabokhoz is :) 

I wore my grey jacket in this rainy weather to really reflect on the sad and cold autumn mood. I didn't want to go entirely grey so i threw on my favourite autumn pants. It would be great to purchase another printed piece this year too! My bag is still awesome, i constantly get suprised how much stuff fits into it and despite it's elegant look, i think it went well with today's sporty pieces :)











You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Ez a nadrág nekem is megvan és nagyon szeretem, bár most elég szűk :S Tökéletes darab őszre :-)

    VálaszTörlés
  2. So autumnal & warm look :))
    Love your sense of style <3
    I would like to know your qualified opinion about My NEW POST


    Kisses,
    Olya Garkusha from Girl From Vogue Blog

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Olya!! I left a comment for you on your blog! :)

      Törlés