Who has short shorts?

10/07/2013


Ez a napos, meleg idő a nyári ruháimért kiált, úgyhogy elővettem még egy utolsó idei outfit erejéig a rövidnadrágomat. Azért, annyira nagyon meleg nem volt, a nadrág mellé járt a harisnya is és, hogy ne fázzon a lábam egy meleg szőrös cipőt húztam hozzá. Nincs is más amit jobban utálok, mint amikor fázik a talpam :) Napközben a pulcsi bőven elég volt, majdnem a sál is lekerült, de reggel azért kabáttal volt az igazi. Bárcsak ilyen idő maradna és kikerülhetnénk a fagyokat!

This warm and sunny weather shouts for my summer clothes so i got my shorts out of the closet for one last outfit before winter. Of course it wasn't that hot, so i paired it with some black tights and a warm furry pair of shoes. There is nothing i hate more than freezing my toes :) The sweater was enough for the daytime, almost took off my scarf too but in the morning i needed that coat badly. I wish the weather stayed like this and we wouldn't have to experience wintertime!



















You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. nagyon jó! annyira jók a képek, és a "pózok" :))
    milyen színű harisnya? fekete? vagy vmi más? mert nagyon tetszik, esteleg egy márkát, ha tudnál mondani :) köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves vagy köszönöm!! A harisnyám egyszerű fekete nylon, a legvékonyabb fajta, nem emlékszem hol vettem, de talán kínai. Azt tudom, hogy sietve választottam ki, úgyhogy nem is néztem a minőséget, viszont ez nagyon hamar elszakadt, úgyhogy érdemesebb figyelni az árát. Minél drágább annál tovább bírja talán :)

      Törlés
  2. nagyon jó outfit! mindig nagyon ötletes képeid vannak és rendkívül önazonosak veled :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm! mindig olyan nehéz új dolgokat kitalálni és kicsit féltem is, hogy unalmassá válik, néha azt éreztem, hogy ugyanolyanok a képek, ezért nagyon örülök a kommentednek! betalált :)

      Törlés