Lights of Budapest

1/23/2014


Tegnap előtt Budán voltunk vacsorázni és a hazafelé úton megálltunk a Petőfi hídon, hogy megnézzük a város fényeit. Annyira szép volt minden, hogy eldöntöttük másnap visszamegyünk az állványommal és egy-egy fényképezővel, hogy megörökítsünk mindent. Az eredeti tervben az is benne volt, hogy felmegyünk a várba, de nagyon hideg volt már úgyhogy azt egy másik alkalomra hagyjuk :)

We were having dinner in Buda the day before last and we stopped on one of the bridges of Budapest to admire the view. The l
ights were so beautiful that we decided to go back the next day with my tripod and 2 cameras to take pictures. We planned to go to the castle too but it got really cold, so we left it for another time :)















You Might Also Like

17 megjegyzés

  1. Imádom Budapestet, nagyon szép képeket készítettél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is barátkozom vele, örülök, ha tetszenek a képek :)

      Törlés
  2. Gyönyörűek lettek a képek! *-*

    VálaszTörlés
  3. :) kevés szépséget vesz észre az ember itt élve, de az éjszakai fények még az én szemeimet is mindig felnyitják (és elég sokat autózunk akkortájt). a kedvenc hidam egyébként a Szabadság, éjjel-nappal szeretek átmenni rajta.
    hol vacsiztatok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "Semmi Extrában" voltunk, Ádám olvasott róla egy cikket és hirtelen ötlettől felbuzdulva elmentünk :) Hangulatos hely, a kaja is finom volt, de az étlapot nézegetve kicsit azt éreztem, hogy valamikért túl sok pénzt kérnek el, és ehhez nem társul hatalmas adag csak a normális. De azért jó kis este volt, főleg az utána levő sétával :)

      Törlés
    2. "ismerem" a tulaját, egy barátom barátja/üzlettársa (is egy másik kávézóban). ciki, h én már nyár óta tudom, h ősszel nyílik és még mindig nem mentem el megnézni, pedig az egyik pincér srácot is nagyon szeretem, egy jó barátnőm unokaöccse, jóban vagyunk. szóval szép, h Te Szegedről hamarabb jutottál el hozzájuk (ez persze nekem ciki csak:)). a közelben nincs sok hasonló minőségű és jellegű beülős hely, talán ez is indok az árakra, meg bízom benne, h a minőség. Csabiék a többi helyen sem a lehúzásra mennek, bízom benne, h itt sem. ;)

      Törlés
    3. a nagy korteskedésbe beleszóismételtem, megszokhatnám már, h a lassan megfogalmazott mondatot érdemes lenne újraolvasni, pláne ilyen késői órán (úgy, h ma negyed 8-kor keltem, persze szokás szerint teljesen indokolatlanul korán, 10 után szólt volna az ébresztő...) :)

      Törlés
    4. Szerencsére azért nem a lehúzós kategóriában vannak, megfizethetőek, lehet, hogy csak a szegedi árakhoz szokott énem szólalt meg :) amit ettünk az fincsi volt, a hamburgert még kipróbálnám, mert egyet elhoztak az orrunk előtt :)

      Törlés
    5. a már 12 éve szegeden élő barátnőnk mindig oda van, h pesten nem tud normális pénzen enni-inni. :( igen, a burgert dicsérik gasztro blogokon is, a jelenlegi top 10-ben általában mindenhol benne van. én arra vágyom onnan leginkább. :)

      Törlés