Sunny Saturday

5/15/2014



Szombaton hatalmasat sétáltunk a városban és visszanézve a képeket el sem hiszem, hogy ilyen jó idő volt! Ma egész nap szakadt az eső, de legalább nem vágyom ki a szabadba tanulás közben :) A nadrágomat a Joy-napokon a H&M-ben vettem, persze erre nem volt kupon, de nem hagyhattam ki. Mindenkinek szüksége van egy nagyon kényelmes, egyszerű alapdarabra és én most ezt megtaláltam. Régebben minden boltot felkutattam egy ilyen nadrágért, de egy olyat sem találtam, ami megérte volna. Most, hogy eszembe sem jutott szó szerint szembe jött velem a boltban :) 

We took a huge walk in town on Saturday and looking back on the pitures i can't believe that the weather was this nice. It was raining all day today but at least i don't want to be outside, instead of studying :) On an other note, i got my pants on the Joy-days but there was no coupon for it. Still i couldn't miss it because i think everyone needs a basic piece like this in their wardrobe. I was looking for a pair of jeans like this for ages but at the time i couldn't find the right one. And now when i didn't even think of it, it was right in front of me :)
















You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. a rossz időben az az egyetlen jó, h legalább nem fáj a lakásba zárt tanulónak a jó idő "nem élvezése". ;) nekem egy c&a-s pont ilyen színű farmerem van, szintén szembe jött velem és 3 ezer forint környékén volt, így vétek lett volna otthagyni. :)
    mikor lesz a következő kör?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hétfőn megyek és akkor már csak 2 hét lesz hátra :) Viszont egyre jobb az idő és ha végzek irány a borfeszt, jövő héten végig lesz Szegeden :)

      Törlés
    2. Drukk-drukk és persze tessék picit kikapcsolódni is! ;) (most instán láttam, h csak egy nap van a vizsgáig, szóval duplán informálódtam :))

      Törlés
  2. Szia Karin! Nem akarok indiszkrét lenni, de megkérdezhetem, hogy mit jelent a csuklódon lévő írás? Nagyon különleges! :) Amúgy a kedvenc sorozatom tőled a WANT NEED WEAR READ, nem csinálnál gyakrabban ilyen bejegyzéseket, vagy nem lehetne (sokkal) hosszabb? :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Semmi baj, nem vagy indiszkrét, még egyszer az első bejegyzések között is megosztottam, hogy azt jelenti Karin :) Ami a sorozatot illeti, hosszabb tuti nem lesz, mert ugye ebből a négy elemből áll, de már gondolkoztam rajta, hogy kicsit más formában, de hónap közben is jönni fogok hasonló bejegyzéssel. Ha lementek az államvizsgák és lesz időm, kidolgozom a részleteket :)

      Törlés