Black and white maxi

6/22/2014


Ha minden igaz én már Máltán vagyok anyukámmal és a tengerparton napozunk :) Ezt a bejegyzést még kedden időzítettem, ez az utolsó Esztergomból. Szombaton elővettem a maxiszoknyámat és egy rég elfelejtett, fekete fehér felsővel párosítottam. Persze az idő kicsit lehűlt, nekem se pulcsim, se cipőm nem volt, de szerencsére az időjárás megkönyörült rajtam és ilyen szép napos időnk lett később :) Bárcsak mindig ilyen szép környezetben tudnánk fotózni, de nem panaszkodom, a nyaralásról remélhetőleg még jobbakkal jövök haza! 27-én jövök haza, de időzítettem még pár bejegyzést nektek, úgyhogy tartsátok nyitva a szemeteket :)

If everything went the way i planned, i'n in Malta right now with my mom getting our tan on :) I timed this post on Tuesday and this is the last one from Esztergom. On Saturday i wore my maxi skirt and paired it with a forgotten black and white piece. Of course the weather got colder and i had no sweater nor shoes with me, but luckily it got hotter throughout the day! I wish we could take pictures in such nice surroundings all the time but i'm not complaining, hopefully i will have even better ones, once i'm back home :) We return on the 27th but i have som other posts timed as well so keep your eyes open! :)







felső, szoknya/top, skirt: H&M
szandál/sandals: Deichmann
leveles karkötő/leaf bracelet: Rossmann
többi karkötő/other bracelets: ebay
napszemüveg/sunglasses: Stradivarius





You Might Also Like

4 megjegyzés