want need wear read #9

6/01/2014




 Egy ideje kinéztem ezt a Clarisonic arctisztítót és az egyetlen dolog, ami visszatart a vásárlástól az az ára. Aki nem ismeri annak mondom, hogy sminklemosás után, az arctisztítónkat erre kell rárakni és körkörös mozdulatokkal az egész arcunkat át tisztítani. Sokkal hatékonyabb, mint ha kézzel csinálnánk és időzítő is van benne, így pontosan egy percet vesz igénybe az egész folyamat :) Talán az ebay megint kisegít és olcsóbban hozzájuthatok!

I got my eyes on this Clarisonic face cleanser system for a while and the only thing keeping me from buying it is the prise. If you don't know what this is i'll explain. After you got all your makeup off, you should put your cleanser on the brush and instead of cleaning your face manually you use this product which is way more effective. There is also a timer in it, so it will take you exactly 1 minute. Maybe ebay will be kind to me and i'll find it cheaper :)


 Most már elég optimistán állok a diplomaosztómhoz és így, hogy már csak egy vizsgám van hátra elkezdtem tervezgetni a nagy napot. Szeretnék addigra beszerezni egy szép virágos ruhát, hiszen addigra már tombolni fog a nyár!

I'm getting more and more optimistic about my graduation now that i've passed four exams and there is only one left. I started planning the big day and i would really like to have a flowery dress to the occassion since it will be the middle of summer!


 És ha már a nyárról van szó, jól jönne egy rövidnadrágos pizsama is, mert egyre többször van melegem a hosszúakban. Nagyon tetszenek a kicsit elegánsabb fajták is, de én tökéletesen megelégednék a trikó és sima rövidnadrág kombinációval is amíg van benne valami különleges. Itt egy kis csipke, ott egy kedves kis minta :)

And now that we are talking about summer, it would be nice to have some summery pajamas as well because i'm getting hot in my long ones. I really like the elegant type but i would be just as happy with a simple sleeveless top and a cute pair of shorts until they have something special. You know, a little lace here or a cute design there :)


Ismét egy naplót hoztam a 'read' rovatba, mostanában mindig ilyenekre találok rá és látjátok mennyire kedvelem őket. Ebben a fajtában minden napra kapunk pár kérdést az év 365 napjára, majd ez ötször megismétlődik, így össze tudjuk hasonlítani, hogy pl. 3 éve ugyanazon a napon mit válaszoltunk az adott kérdésre, hogy éreztünk, vagy hol tartottunk az életünkben. Kapható pároknak való verzióban is, ahol egymásról kell kérdéseket megválaszolni. Szerintem nagyon ötletes és olyan jó, hogy ezáltal pontosan vissza tudunk tekinteni az életünk egy adott szeletébe :)

I brought you a journal in the 'read' secton again because i just happen to bump into them nowadays. This one gives you questions for all 365 days of the year and this repeats for 5 years so you can compare your answers throughout the years and see how you felt that day or where you were in your life. There is also a couples version where you have to answer questions about each other. I think this journal is a great idea and it's so cool that you can look back to a ccertain part of your life :)

You Might Also Like

7 megjegyzés

  1. Drukkolok az utolsó vizsgádhoz ;)
    Ez az utolsó, napló dolog ötlet nagyon tetszik *-* Hol találtál rá, vagy hol lehet ilyet beszerezni?

    VálaszTörlés
  2. Húha azt már nem tudom, hogy bukkantam rá, de ebayen lehet rendelni, 5 ezer forint körül van kiszállítással együtt! :)

    VálaszTörlés
  3. évekig volt neutrogena arctisztító kefém, amihez lemosóval átitatott korongokat lehetett venni, nagyon szerettem. aztán hirtelen megszüntették az utángyártást, mérges is voltam. először hiányzott nagyon ez a fajta arclemosósdi, de azóta megszoktam és eszembe sem jut már. egyrészt van remek arclemosószivacsom, amit mondjuk én kell, hogy magamhoz dörgöljek, de működik. aztán van többféle lemosóm, némelyik radírozós is, váltogatom őket.
    régen (3-4 éve) még filóztam a sigma ugyanilyenjén, de aztán szintén az ára miatt sosem rendeltem meg, amit persze szintén nem bánok már utólag. (persze nincs túl problémás bőröm, de mondjuk neked sem ;))

    rövid nacis pizsi remek, nekem is van 2 women secretes, de tavaly nyáron rengeteget hordtam a lehelet vékony oysho-s hosszúm is, abszolút nem éreztem melegítőnek. cuki ez is! ;) szexi virágos ruci nemkülönben, drukkolok a véghajrához és persze a tökéletes diplomaosztós ruha megtalálásához is, biztos bomba nő leszel benne! ;) nekünk anno a fekete-fehér szett volt előírás, nah meg a jó kis fehér kesztyű. nekem az ideális fehér blúzocska megtalálása is rémálom volt, komolyan hónapokig kerestem (kettő potenciális jelöltet turkálóban barátnő meg barátnő anyu is vett nekem, hátha az lesz az igazi :D), aztán csak szembejött. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sokszor bedőlök ilyen praktikus kis újdonságoknak és nem bírom ki, hogy ne szerezzem be őket, ha jó áron vannak. A clarisonicot valószínű az ára miatt meghagyom másoknak, mert persze jó nekem kézzel is az arctisztítás :D
      A diplomaosztós ruha nekünk sem fog látszani, mert talárt fogunk viselni, de utána az ebédemen már jó lesz :) Végre vége a tanulásnak és holnap szerintem be is vetem magam a vásárlásba :)

      Törlés
    2. Nekem volt Clarisonic Mia-m, es rettenetesen jot tett a boromnek, pedig mar tinikorom ota (es az baromi reg volt) nagyon komoly arctisztitasi rutint kovetek, megis latvanyos volt a kulonbseg. Aztan jo ket ev utan - es mar reg kimeritve a garanciat - felmondta az unalmast, es meg egyszer nem akartam tobb mint $100-at belefektetni. Most persze hianyzik... :/

      Törlés
  4. I have the Clarisonic brush, it is great!
    Can I ask how tall are you? :)

    VálaszTörlés