Tallinn details

1/20/2015


A múlt hét végén - csütörtöktől szombatig - Észtországban, Tallinnban voltam Ádámmal, aki munka miatt utazott ki két hétre. Gondoltam meglátogatom és két legyet ütök egy csapásra; végre megcsodálom az eddig csak képeken látott kis országot és Ádámmal is tudok találkozni, amíg távol van. Ma néhány olyan képet hoztam, ami a város kis részleteire koncentrál; találtok itt mindent, ami felkeltette az érdeklődésemet és megakadt rajta a szemem. Nekem nagyon megtetszett a város, imádom a színes házakat, remélem nektek is tetszenek a képek :)

I spent the end of the week in Tallinn, Estonia with Ádám who was  and currently is there for work. I thought i'll visit him and kill two birds with one stone: I got to see the city i was longing to visit for a long time and i was able to spend time with Ádám. Today i have some pictures of the little details in Tallinn which caught my eyes and i found interesting. I really loved the city with it's colourful houses, i hope you like the pictures too! :)













You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Én 1 hónapja voltam Tallinnban, de nekem egyáltalán nem jött be sajnos... A legjobban talán a sós karamellás cappuccino tetszett az óvárosi részben található Caffeine kávézóban ittunk (karamellás sajttortával, ez volt az egyetlen ami tényleg jó volt). Aztán a nagy semmittevésbe az egy éjszaka helyett inkább buszjegyet cseréltünk és még aznap este indultunk vissza Pétervárra... De örülök, hogy neked tetszett :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha pontosítani szeretnék, nekem is az óváros tetszett inkább, meg a kis színes házak, a többi tényleg elég sivár volt, meg kicsit összevissza a régi épületekkel és hatalmas szállodákkal :)

      Törlés
  2. de jó, mit dolgozik Ádám hogy Tallinnba is kiküldetésre mehet 2 hétre? én is ilyen melót akarok majd,szuper lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő is jogász, mint én csak nemzetközi területen dolgozik, ezért néha kell menni külföldi tanfolyamokra vagy konferenciákra is :)

      Törlés