Monochrome

8/23/2016




Az ilyen outfiteket szeretem a legjobban; monokróm, jól variálható színek és kényelmes lábbeli. Nem is tudom, hogy mikor húztam utoljára magassarkút, de, hogy őszinte legyek, különösebben nem is vágyom rájuk. Éppen ezért csillant fel a szemem, amikor a flatform cipők divatba jöttek. Kicsit különlegesebbek, mint a sima sportcipők, és a kényelmet sem kell feladnunk velük. Ami a ruháim színét illeti, azt vettem észre az elmúlt időben, hogy sokkal többször nyúlok a fekete, fehér, sötétkék, szürke vagy csíkos darabokhoz, így szinte minden ruhám megy egymáshoz, ami például a csomagolásnál is nagyon megkönnyíti a dolgom, arról nem is beszélve, hogy reggel sem kell túl sok időt töltenem a ruháim összepárosításával. Azért szeretem, ha van rajtam egy kis szín, ezért ma a fekete táskát bordóra cseréltem! Nektek mi a kedvenc színetek? Hozzám hasonló csíkos kedvelők fel a kezekkel! :)

This is my favourite kind of outfit right here; it has monochrome, matching colours and a comfortable pair of shoes. I can't remember the last time i wore heels, but to be honest, i don't miss them at all. This is why i got super excited when flatforms became a thing! They are a bit more special than ordinary trainers and you don't have to sacrifice comfort either. Regarding the colours i choose to wear; i tend to look for black, white, dark blue, grey or stripes when i'm shopping which makes it extremely easy for me to pack for a trip and it takes way less time in the morning to decide on an outfit. I like a little colour though, so i swapped my black backpack to a red one this time. What is your favourite colour? Raise your hands if you are a stripe fanatic like i am! :)







You Might Also Like

2 megjegyzés