Levi's jeans

10/01/2017

 


Egy ideje azon gondolkodtam, hogy, ha legközelebb farmert veszek, szétnézek a Levi's boltban is, ahelyett, hogy az áraktól megrettenve rögtön kifordulnék a boltból. Azt mondják, hogy farmert vásárolni szinte a legnehezebb az összes ruhadarab közül és sokáig én is így gondoltam. Ahogy elkezdtem nőni, magasabb voltam az átlagnál, ezért minden nadrág rövid volt, később a megfelelő stílus megtalálásával szendvedtem. Mire belőttem, hogy melyik méret passzol rám, felfedeztem a mindenféle számokkal ellátott méreteket a standard s, m, l, stb. méretezés mellett. Ezért döntöttem úgy egyik nap több évvel ezelőtt, hogy odaállok a hatalmas farmeres polc elé a H&M-ben és addig próbálgatok míg ki nem találom, hogy mi  pontos méretem a sok 28/32 és társaik között. Amióta ezt megtettem gyerekjáték a méret keresés, és az sem okoz gondot, hogy egyes országokban eltérő a számozás. 

I've been thinking for a while, that if i am to buy new jeans, i might as well take a look at Levi's instead of heading straight out the store when i see the prices.  They say that out of all clothing, jeans are one of the hardest one to buy and for a long time i agreed with this. As i started to get taller, all pants were too short one me, later on finding the perfect style gave me the headache. As soon as i figured out which size fits me, i realized that they can also label jeans with numbers instead of the standard small, medium, large ect. system. This is why i decided a few years ago to stand in front of the huge jeans shelf in H&M and try on pants until i figure out my size. Since i've done that, finding my size is child's play and even the different sizing methods in different countries don't give me trouble.


Mivel minden adott, volt, hogy jó méretű farmert találjak, gondoltam a minőség oldaláról is megközelíthetném ezúttal a témát, és kaptam az alkalmon, amikor azt tapasztaltam, hogy Amerikában szinte minden Levi's farmer az itthoni ár feléért kapható. A két hét alatt, amit kint töltöttem rengeteg szépet láttunk, sok emlékkel tértünk haza, és ez a Levi's farmer az egyik legkedvesebb szuvenírem a nagy útról. A 'Levi's 711 Skinny Jeans'  fazont választottam, ami egy kicsit sztreccses ezért nagyon jól alkalmazkodik a testünkhöz minden körülmények között.  Eddig kb. négyszer viseltem és semmit sem veszített a formájából, nagyon elégedett vagyok vele és a márka hírnevében bízva remélem, hogy ez így is marad! :)

Since i had all the knowledge to get the perfect pair of jeans, i thought i could approach jeans shopping from the quality angle, and really use the fact that Levi's is significantly cheaper in the United States than in Hungary to my advantage. In the two weeks we've spent in America we've seen a lot of beautiful things, came home with plenty of memories and this pair of jeans is my sweetest souvenir of them all. I chose the 'Levi's 711 Skinny Jeans' which is a bit strechy so it's comfortable in every situation. I wore it around four times and it didn't loose any of it's shape, so i'm very satisfied and let's hope- regarding the company's good reputation - that it stays this way! :)



póló/T-shirt - Levi's
farmer/jeans - Levi's
cipő/shoes - H&M Divided
napszemüveg/sunglasses - ZeroUV
hátizsák/backpack - Fjallraven Kanken
óra/watch - Aeropostale





You Might Also Like

0 megjegyzés