.

11/09/2011

a délutánból este lett, most tudtam csak először egy kis időt szakítani. Suli után Évivel TIK-be mentünk fénymásolni..hát, hogy ott mi van, 2 órát eltöltöttünk az arra szánt 15 perc helyett. Hol nem találtuk, amit kerestünk, hol kiderült csak diákigazolvánnyal lehet fizetni..persze plusz 15 percbe telt amíg megtaláltuk a kávéautomaták között a kártyafeltöltőt és utána már csak az a feladat várt rám, hogy mindent egyedül lefénymásoljak. Nem tudom ti , hogy vagytok vele de nem nagyon értek ehhez főleg amikor van ezer millió gombocska, meg variáció a fénymásolón. DE végül sikerült, úgyhogy örülhetek a tananyagnak (remélem érzitek az iróniát :D )
Kicsit más témára áttérve, folytatnám, amit talán 2 napja kezdtem. Ha még emlékeztek a profilleírásom első 2 pontját már kifejtettem nektek. Jöjjön akkor a 3. és 4. !

divatimádó:ezt azt hiszem nem kell különösebben magyarázni, melyik lány ne szeretné a szép ruhákat,kiegészítőket! Mindig igyekszem követni az aktuális trendet ügyelve azért arra, hogy ne húzzak fel mindent csak azért mert divat ha pl. igazából nem is tetszik. Kiegészítők közül fülbevalót szoktam legkevesebbszer venni, mert mindig úgy látom ,hogy a nagyobbak nem állnak jól és a pici köveim mellett maradok:) És ha kiegészítőnek számít a körömlakk, akkor ezt is ide sorolom. Imádok minden színű, csillámú ilyen olyan lakkocskát, általában ha egy rossmann előtt elmegyek, mindig benézek, hátha van valami amivel kiegészíthetném a gyűjteményemet! :)
MINDIG optimista:szerintem ez mind közül, ami legjobban én vagyok. Minden helyzetben meg tudom látni a jót, anélkül, hogy gondolkoznom kellene rajta. Ez sokáig nem is tűnt fel nekem, addig amíg mások meg nem említették nekem, azóta én is figyelem :) Személy szerint nagyon örülök, hogy ilyen vagyok, mert így nem sok minden tud elkeseríteni vagy legalábbis gyorsan tovább tudok lépni! Dehát nincs mit tenni, nyilas vagyok :)

Már így is többet írtam mint akartam, remélem nem sokalltok be tőlem, nyugodtan szóljatok, ha meglátjátok a postot és azt gondoljátok, megint meeeennyit írt ez a Karin :D  Lassan megyek is aludni, mert holnap megint 8-ra megyek és a mai kelés miatt eléggé álmos vagyok már:) Jóéjt nektek is! Soksok puszi és majdnem elfelejtettem már 16 an vagyunk köszönöm mindenkinek aki feliratkozott! :)


Afternoon turned to night, and first now is that I have time to write. After school I went to the library to photocopy some papers with my friend Évi. We spent 2 hours there instead of the estimated 15minutes.. either we didn't find what we wanted or it turned out we can only pay with our student card instead of cash. After this it "only" took 15 mins to find the machine with which we could transfer money to the card. And this wasn't everything.. I had to manage a photo copy machine alone..I don't know how is it with you guys but I'm really not good with it, especially when i dont know the machine and there are like millions of buttons on it. BUT finally I succeeded so now I can be happy for my school material (hope you hear the irony :D )
Switching to a different topic, I wanna continue what I started around 2 days ago. If you remember I talked about the 1st 2 points of my profile description. Let's see 3 and 4 now! 

fashion lover:I don't think this needs to much of an explanation, which girl doesn't like pretty clothes and accesories! I always try to follow the latest trend, making sure I'm not wearing something just because it's in fashion, when for example I don't even like the piece. Accesories:I buy earrings the fewest times, because I think I don't look good with the big ones so I'm just sticking with the little ones I have. If nailpolish counts as an accesory I will include it here. I love every colour of them even if its sparkling or has any other exciting nature:) Usually when I'm passing by a drug store I peek in to look if there is something whith which I can expand my collection :)
ALWAYS optimistic:I think from all the points this is the one which is the best to descriebe me. I can see good in every situation without trying hard to think about it. First I didn't notice it until other people drew my attention to it, since then I'm noticing it too:) Personaly I like to be like this, because there are not many things that can embitter me or at least I can moove on fast. But there is nothing to do, I'm a true sagittarius:)

I've already written more than I wanted, I hope you won't get too much of me. Feel free to tell me if you open the post and think OMG she wrote soooo much again :D Soon I'm going to bed because my 1st class is at 8 and I'm kind of sleepy because of today's early wake up. Good night to you guys too and oh almost forgot, we are already 16 now, thanks for everyone for joining!:)


Garfield nagy kedvenc:)
Garfield one of my favourites:)



                                                                                                                                                     xoxo karin

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. húhúú! mindig örömködök, ha valakivel hasonlóságokat fedezek fel magamban :D

    nekem is CSAK kis kövecskés fülbevalóim vannak (jó, van egy nagy is, de hiába vettem meg, még mindig nem áll jól..)
    a Rossmann a főfőfő körömlakk lelő helyem, az összeset itt vettem kivéve egy avonos és egy s-he lakkot, a Rossmann király, a körömlakkok meg méégjobbak!

    na nem szaporítom a szót. :)

    Zsó
    zsodays.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. :D dejóó nekem is okoz egy kis vidámságot, ha látom nem csak én gondolkozom így :) a Müllert is szeretem egyébként csak kár, hogy Szegeden nincs, ott is rengeteg mindent lehet találni, de nem panaszkodom a Rossmannra. Lehet ma óra után be is ugrom szétnézni kicsit :)

    VálaszTörlés
  3. Én csak nemrég döbbentem rá a Müllerre... nyár elején kb. Imádom azt is, főleg az édességes szekciót.. o:)
    biztos beveszem valamelyiket a hétvégén, van Joy-kupon oda, veszek csomó finomságot :D (bár utálom a kuponos hétvégéket..)

    VálaszTörlés