short note

11/09/2011

Sziasztok drága követők!:) Ismét csak 2 óra között vagyok, gondoltam írok pár sort és már megyek is tovább társasági jogra fél 12-kor. Ma reggel naaaagyon korán keltem...najó igazából 3/4 7-kor de fél 2-kor feküdtem le, úgyhogy alig nyílt ki a szemem a telefonom ébresztőjére. Szerencsére már nem volt sötét, gyönyörű napfelkelte volt,le is fényképeztem nektek amennyit bírtam belőle:) A korai kelés oka, hogy mentem a jégpályára korizni, mert ezt vettem fel tesinek. Imádom, már kicsi korom óta mindig a barátnőmmel és az ő idősebb tesóival görkoriztunk minden nap, a jégkori meg szinte ugyanaz :) 8kor van az óra de nem bánom, jól esik reggelente kicsit mozogni úgy meg főleg, hogy csak mi 10en voltunk a pályán. Azóta haza is jöttem, letusoltam és felöltöztem pont abba a ruhába amiben a street fashion fotózáson voltam. Amikor a kép készült a tetoválásom csak 2 napos volt így nem húzhattam rá se órát se karkötőt, most viszont már kiegészítettem velük a szettet. Ha kíváncsiak vagytok milyen lett, tekerjétek lejjebb az oldalt :)

Hi my dear followers! Again, I'm between 2 classes, so I thought I might as well write a few lines. After this I'm running to my next one at 11:30. Today morning I got up soooo early...well okay, honestly it was at 6:45 but I fell asleep around 1:30 so it was really hard to open my eyes when my phone's alarm set off. Luckyly it wasn't dark anymore, I saw a beautiful sunrise and took a pic of it:) The reason for the early morning is that I was going to the ice skating ring to skate a bit because I take this as a sports class this semester. I love it, since I can remember I was going out with my friend and her older simblings to rollerskate, and ice skating is almost the same:) The class starts at 8 but I don't mind, it feels good to do some sports in the morning especially that it was only us (10 class members) there. Since then I came home, took a shower and dressed up in the exact same outfit I wore on my street fashion photoshoot. At the time my tattoo was 2 days old so i couldn't wear any accesories on my wrist but today I completed the set:) If you are interested how it turned out, roll down a bit :)


húú de korán van :D / it is sooo early :D
kori előtt.. / before skating..


és kori után:) /and  after skating :)




óra/watch:Michael Kors
gyöngyös karkötő/pearl bracelet:Tally Weijl
másik karkötő/other bracelet:H&M














A street fashionös  többi képemet megnézhetitek ITT!
You can check my other street fashion pics HERE!




Indulok is suliba, délután még jövök, sok puszii! :)
Going to school now, coming back in the afternoon, xoxo! :)

You Might Also Like

0 megjegyzés