outfit, party and movies

12/26/2011

Na sziasztoook! Mondtam, hogy jövök nagyis, kajás, karácsony másnapos képekkel, DE mikor odaértem és lőttem volna az első képet rájöttem, hogy a memóriakártya a laptopomban maradt otthon..(Adri eszembe jutottál :D ) úgyhogy nincs egy képem sem. Gratulálunk Karin! Mielőtt mentünk csináltam a ruhámról egy két képet, meg nagyinál próbáltam telefonnal, de hát tudjátok az milyen minőség :D A kaja nagyon finom volt, ebéd után ajándékozás és filmnézés a nagyágyról. Így mi hárman lányok :) Amikor hazaértünk csináltunk egy kis mézes pálinkát anyukámmal és már kezdhettem is készülődni, mert egy szülinapra voltam hivatalos. Majd elkérem a képeket és ti is megnézhetitek őket :) (egy feltétellel:ha vállalhatóak :D ) Jól éreztem magam, mert régi barátnőkkel voltunk együtt és a szórakozó helyen is (ahova a házibuliból mentünk) sok ismerőssel találkoztam. Egy rossz volt az estében, hogy amikor menni akartam haza a kabátommal együtt a blézeremet nem adták ki a ruhatárból és nem is találták sehol. Még a ruhatárba is bemehettem megnézni de hát volt ott kismillió fekete kabát, meg a blézerem is azt ráadásul nem tudtam, hányas fogason kéne lennie mert nem nézegettem én a kis bilétámat amit kaptam. Na mindegy ma telefonáltunk és megvan, de anyukám már tisztára beijesztett, hogy ha ki is maradt akkor hazavitte valamelyik ruhatáros :D Mivel 5 körül értem haza a mai nap a pihenésé és az evésé volt. Találtam pár jó filmet is a youtube-on. Valaki összeállított egy videót 2011-es filmekből, lista is van hozzá, hogy melyik filmek szerepelnek benne. Ha van kedvetek a listát ITT és a klippet ITT megleshetitek :) (ha már képeket nem hoztam legyen valami öröm) Az a jó, hogy sok film, nem ez a felkapott fajta, de soknak 7-es  vagy jobb az értékelése imdb-n. Viszont a hátrányuk, hogy sokat itthon nem is játszottak és nehéz őket megtalálni a neten :( Én már le is töltöttem a Carnage-t a listából, szerintem ma este megnézem. Nektek jó szemezgetést, élvezzétek ki az utolsó karácsonyi napot (buhuuu :( )  sok puszit küldök mindenkinek!!



Hi there! I told you I will put up some pics from my grandma's lunch and so on BUT as soon as I wanted to take the first shot I realized I left my memory card in my laptop at home so I don't have any pictures. Congratulations Karin! Before we left I made some pics of my outfit and at my grandma's I was trying to take some with my phone, but you know how the quality is :D The food was very nice, after lunch we gave each others the gifts and then watched a movie on the big bed. Just us, the 3 girls :)  When we got back home we made honey-pálinka with my mom. After this I started to get ready for a my friend's birthday party. I will ask for the pics later so you guys can see them too :) (okay with one condition:if they are not horrible :D ) I had a fun time cos I got to spend time with my old friends and I also met a lot of ppl I know at the party place ( to which we went after the warming up ) There was only one bad thing during the whole night. When I was about to leave I asked for my clothes, gave them my ticket I got but they only had my coat. I also put in a little jacket but they couldn't find it anywhere, they even let me in to check but they had like millions of black coats in there and my jacket was the same colour. Plus I had no idea about which hanger to look for cos I didn't really check the number on the ticket I got for putting my clothes in. Well we called today and they have it (phew) but my mom was scaring me with stories like "oh yes even if they had it one of the worker girls must have brought it home so you will never get it back" :D Because I got home around 5, I dedicated today to relaxing and eating. I also found some nice movies on youtube. Someone made a clip about the best movies in 2011 and there is a list to it about the movies in it. If you want you can check the list out HERE and the youtube video HERE :) (now that I didn't bring any pictures, maybe I can make it up with this for you :D ) The best is that most of them are not mainstream movies, but they got 7 or more on imdb. I already have Carnage from the list and I think I will watch it tonight :) Have fun with choosing some nice movies and enjoy the last day of xmas ( oooh :( ) I'm sending a lots of kisses to you guys!!

outfit nagyihoz/outfit to my grandma 

 Íme egy a telefonommal csinált képek közül, a nagy feketeség a közös cicánk nagyival, Micike :)/Here is one of the pics I took with my phone. The black thing on me is our cat Mici, who we own together with my grandma :)


mézespáleeesz/honey-pálinka


ilyen a konyhaablakunk :) /that's how our kitchen window looks like

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. EZ szoknya vagy ruha? Tetszik, hogy ilyen csíkos, csini vagy!

    VálaszTörlés
  2. sötétkék fölső volt rajtam és a csíkos pedig egy szoknya :) Nekem is a csíkok tetszettek meg :)

    VálaszTörlés