pre-birthday party

12/01/2011

Itt vagyok frissen és vidáman, készen a szülinapi beszámolóra! Akkor kezdjük az elején: miután mindent kitakarítottam, a feje tetejére állítottam a szobám. A két asztalomat középre húztam így volt egy szép nagy asztal ahova ülni tudtunk.  Minden zavaró dolgot elpakoltam és kezdetét vette a készülődés. Én butus azt hittem nem fogom befejezni mire ideérnek a lányok de ők erről is gondoskodtak egy laza 1.5 órás késéssel :D így volt kb. egy órám, nektek blogolni és sorozatot nézni. Fél 11-kor ideértek és elkezdődött a popcorn evés és borivás. Sokat nevettünk, storyztunk tudjátok, hogy van ez ha 5 lányt összeeresztenek :D 1 körül mentünk tovább a Retroba ahol hatalmasat buliztunk. Én széttáncoltam a lábam, ilyenkor nagyon utálom a magassarkút. Olyan jó volt a hangulat, hogy a lányoktól kapott szülinapi koronában csapattam :D Vittünk a buliba is fényképezőt, hát elég érdekes képek születtek..mindenki táncol, a smink már nincs a helyén és persze mindez vakuval :D Remélem megértitek, hogy ezekből nem akarok egyet sem megosztani :D A többi kép is várat magára, ha minden igaz akkor később már tudok beszélni a lányokkal és válogatunk párat :) Dóri és én ha jól emlékszem fél 5 körül indultunk haza (sose tudom az időt, utálom ha megkérdezik, hogy mikor értél haza, ki nézi ilyenkor az óráját? :D ) Lehet, hogy égő de nekem annyira fájt már a lábam a cipiben, hogy az út vége felé levettem és szaladtam haza, mert jó hideg volt a járda :D Imádtam a buli minden percét és itt is köszi lányok, hol eljöttetek és megvitathattuk, hogy de durva, hogy már 22 lettem és Dóri most már legalább de is tudod, hogy 89-es vagyok nem 90-es :D Csodajó ajándékokat kaptam, nagyon örülök mindegyiknek, ezekről van ám kép! Jó nézegetést :)

I'm here, fresh and happy, ready for my bday report! Let's start at the beginning: when I finished cleaning everything, I turned my room upside down. I mooved my two tables to the middle so I got a big one where we could sit. I put away every unecessary thing and I started preparing myself. I was silly to think that I won't be finished by the time the girls arrive but they solved my problem with a 1.5 hour delay :D Because of this I had around an hour to preapare myself and blog for you. They arrived at 10:30 and we started the popcorn-eating and wine-drinking. We laughed a lot and gossiped, you know how things are when you put 5 girls together :D We went to a club called Retro around 1 where we had an amazing party. I danced until my feet hurt, I hate heels in situations like this. The mood was so good that I went in with my new crown on my head and danced like that :D We also brought a camera to the party, well the pictures turned out pretty funny...everyone is dancing, our make-up is not where it was in the beginning and top this with flash :D I hope you understand that I don't want to share any of them here :D I have to wait with the other pictures too, If everything goes as planned I will talk with the girls later and we will choose some of them :) Dóri and I went home around 4:30 (I never know the time, I hate when they ask when I arrived home, who looks at the time? :D ) It's maybe embarassing but my feet hurt so much in the heels that in the last few minutes I took them off and started to run, cos the ground was a "bit" cold :D I loved every minute of the party and I wan to thank you girls here too for coming and we could discuss how strange it is that I'm already 22 and Dóri, now you got to know it too that I was born in 1989 instead of 1990 :D I got some amazing presents, I'm happy for them all and I have pictures of these at least! Good viewing :)


ő volt a bűnös :P /these were the quilty shoes :P


vendégváró finomságok/welcoming delicacies
Itt van minden, amit kaptam/Here is everything I got:


 És akkor egyesével/And one by one:


Zitától/from Zita: füstölő/incense-burner, párologtató/evaporator candlestick, citromos illóolaj/citrus essential oil, pot-pourri (azt hiszem, ha nem az akkor írj, Zita, hogy mi akart lenni :D)(I think it is pot-pourri but if not, Zita tell me what it really is :D), kis csokik/little chocholates





Adritól, Petrától és Rencsitől/from Adri, Petra and Rencsi: essence ultimate pink körömlakk/nail polish, Crystal Strenght Lovely körömlakk/nailpolish, Craking Magic Lovely körömlakk/nailpolish, szülinapi cukiság:egy korona :))/birthday cutie: a little crown




itt kapott helyet a tvmen/I placed it on my tv
és végül de nem utolsó sorban, Dóritól/and last but not least, from Dóri: szürke karkötő az új magas derekú szürke farmeromhoz:)/grey braceled to my new high-waist grey jeans :)



be is üzemeltem a kis párologtatót, nagyon hangulatos :)/I already tryed out the evaporator candlestick, it's so cozy :)



Ez voltam mára sziasztoook! :) /This was me for today, byeee! :)



You Might Also Like

7 megjegyzés

  1. nagyon jóó volt Karcsiiiii :) kipihente a lábad a táncit? :) pusszi

    VálaszTörlés
  2. én is 89-es vagyok, dejódejóó!=)koronára én is vágyom vagy olyan tortás sapira, az is nagyon vicci! én is vtam tnap retroba, dórával találkoztam is.=)

    VálaszTörlés
  3. Dóri: ki-ki olyan mint ha új lenne :D

    zsannu: akkor lehet mi is találkoztunk csak nem ismertük fel egymást :) ja és 89 a legjobb! ;)

    VálaszTörlés
  4. cuki koronás karin:)) gyönyörű voltál, mint mindig:)) élveztem nagyon, ez a buliemlék kitart rem vizsgaidőszak végéig, és erőőőt ad:) csóók <3

    VálaszTörlés
  5. de örülök, ha jó volt :)) az erő az nekem is kell ha az emlék el is homályosul ott vannak a képek :D te is nagyon szép voltál Adrimanó :) csókcsók <3

    VálaszTörlés
  6. még mindig sajnálom h nemtudtam menni :( amúgy az szerintem nem pot-pourri, bár nem szagiztam bele :D szerintem csak ilyen dísz lehet, kis tálba vagy a párologtatóba mikor nem használod, vagy összekeverni más termésekkel, ilyenekkel tudom elképzelni :))
    nagyon jól néz ki ahogy működésben lefényképezted, remélem az illata is fini :)

    VálaszTörlés
  7. oksi akkor dísznek fogom használni, most is rajta van a kis karácsonyi zsákon amiben voltak az ajándékok :) nagyon jó citromos illata van, durva, hogy pár csepptől az egész szobában érződik :D én is bánom, hogy nem jöttél, de biztos lesz még alkalmunk együtt bulizni :)

    VálaszTörlés