Xmas Tag

12/23/2011

Mielőtt belevágnék a tag-be gyorsan elmondom, hogy kicsit új külsőt varázsoltam a blognak( ha nem vettétek észre, de remélem azért igen, mert sűrűn jöttök ide nézelődni ugyeee? :D) Na ez a fontos bejelenteni való után pedig jöhet a mehet.




Before I start the tag I just quickly wanted to tell that I made the apperance of the blog a bit different ( if you haven't noticed it, but I hope you did cos you're visiting a lot riiiight? :D) Well after this very important announcement we can move on to the tag.


Néhány napja láttam ezt a taget zsannunál és nagyon megtetszett. Most végre van időm erre is, így megosztom veletek az én karácsonyi szokásaimat-élményeimet :)

I saw this tag a few days ago on zsannu's blog and I really liked it. Now I have finally time for this so I'm sharing my xmas habits and memories with you :)

1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?/wrapping paper or gift bag?
Sosem veszek ajándéktasakot, drágább is lenne minden ajándéknak egyesével beszerezni. Inkább keresek egy szép csomagolpapírt és feldobom valami egyedivel, ami illik a megajándékozotthoz :) / I never buy a gift bag, it would be more expensive to buy each gift a new bag. I get a pretty wrapping paper instead and make it special with some little thing which suits the person I'm giving it to.

2. Igazi fa vagy műfenyő?/Real of fake xmas tree?
Mindig mindig igazi!! A műfenyő nekem elvenné az ünnepi hangulatot, kell az a jó fenyőillat meg a szokásos kis ceremónia, hogy átjön apukám és segítek neki belefaragni a talpba./Always, always a real one!! The fake tree would take my xmas mood away, I need the pine scent and our little ceremony when my dad comes over and I help him fit the tree into the pine stand.

3. Mikor díszited fel a fát?/When are you decorating the tree?
24-én délelőtt (ha lustik vagyunk délután) talpba-rakás és utána a délután folyamán jöhet a díszítés apukámmal vagy néha csak én egyedül, mert anyukám főzi a finomabbnál finomabb fogásokat vacsira./In the morning on the 24th (if we are lazy then afternoon) we put the tree into the pine stand and after that comes the decorating. Sometimes with my dad, sometimes alone, cos my mom is cooking the most delicious dinner.

4. Mikor „bontod le” a fát?/When are you taking the decorations off?
Ha jól emlékszem január 6-án kell, ilyenkor anyukám már alig várja, hogy kidobja a fát, mert csak a sok tűlevééél. Én legszívesebben hagynám tovább is, mert nem szeretem amikor hirtelen kiürül a nappali és tényleg tudatosul bennem ,hogy vége az ünnepeknek./If I know it right it has to happen on the 6th January, by this time my mom can't wait to do it because she can only think of the pine-needles on the floor. If I could choose I would let it be for a longer time cos I don't like when suddenly the living room is so empty and I realize the holidays are over.

5. Szereted a tojáslikőrt?/Do you like egg liqueur?
Most, hogy így belegondolok, szerintem nem is kóstoltam még, de a filmekben nekem mindig olyan jól hangzik úgyhogy szerintem szeretném :D /Now that I think about it I never tried it but it always looks good in movies so I think I would like it :D

6. Kedvenc ajándékod, amit gyerekként kaptál?/What was you favourite gift you got as a child?
Húha nehéz kérdés én meg rossz vagyok a visszaemlékezésekben, de ami hirtelen eszembe jut az egy barbie ház, emeletes, rózsaszín, autó is volt hozzá :D/Wow it's a hard question and I'm bad in recalling old memories but the first thing that comes into my mind is a pink barbie house with 2 floors and a car :D

7. Van „betlehemed”?/Do you have a "betlehem"?
Nincs, nem is volt./No never had.

8.Kinek a legnehezebb ajándékot venni?/Who is the hardest to buy a gift for?
Apukámnak, mert legszívesebben valami elektronikai kütyüt vennék neki de azok mint tudjuk drágák azokon kívül meg nagyon törni kell a fejemet, hogy mit szeret, mert így, hogy nem lakik velünk és nem beszélek vele minden nap nem tudok év közben ötleteket gyűjteni./It's my dad cos if I could I would buy some electronical stuff to him but as we all know they are expensive. But besides these I really have to think hard what he likes because he doesn't live with us so I can't collect that many ideas during the year.

9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?/Who is the easiest to buy a gift for?
A nagyinak, mert szerintem ő örülne akkor is ha akármi hülyeséget vennék neki és legjobban a saját készítésű dolgokat szereti kisunokától az meg még majdnem ingyen is van :) /It's my grandma because I think she would be happy even if I give smth stupid to her. She likes the self made things the best from her little grand daughter and that's also almost for free :)

10. Legrosszabb karácsonyi ajándékod?/What was your worst xmas gift?
Nem emlékszem ilyenre, sokszor kérdeznek és akkor megmondom, hogy mit szeretnék, de ha nem is tudják valahogy mindig eltalálják. Nekem könnyű ajándékot venni szerintem :)/Can't remember such thing, a lot of times they ask me what I want so I just tell them but if don't they still somehow manage to get me the right gift. I guess it's easy to buy a present for me:)

11. Elektronikus vagy postai képeslap?/Normal or electronical postcard?
Őszintén szólva nem szeretem az elektronikusat, teljesen személytelen, egy kattintással mindenkinek el tudod küldeni. A postai jó de mindig az volt velük a bajom, hogy nem fér rá sok minden és ma már valahogy elfogyóban vannak, pedig én nagyon örülnék ha kapnék :) Legjobban telefonálni szeretek, ha nem lehet személyesen./To be honest I don't like electronic postcards, they are som impersonal and you can send all of them with just one click. The normal one is good but my problem was always that you can't write too much on them and nowadays they seem to be disappearing. I would be happy to get one though :) I like phonecalls the best if I can't do it in person.

12. Kedvenc karácsonyi film?/Favourite Christmas movie?
Oké, tudnotok kell valamit. Én minden filmet elfelejtek, amit láttam, ha tetszett akkor sem tudom egy héttel később felidézni, hogy mi volt a vége, mi volt a szereplők neve, idézni meg végképp nem tudok. Így sajnos nem tudom, melyik a kedvencem, mert újra és újra meg tudom őket nézni, úgy, hogy csak a vége felé esik le, hogy jaa olyan ismerős volt lehet láttam már. ez az én defektem :D/Okay, you have to know one thing about me. I forget every movie I saw, even if I liked it, after a week I can't recall how it ended, what were the names of the characters and quoting..well I don't suprise you if I tell you I can't do that either. So unfortunately I can't tell you which one is my favourite cos I can watch them over and over again, only realising close to the end that it was familiar cos I've seen it before. well this is my error :D

13. Mikor kezdesz vásárolni?/When are you starting to shop?
Mindenképp decemberben, sajnos sokszor elég last minute-ra sikerül, de idén jó kislány voltam és minden megvolt időben./Always in december, usually it turns out to be last minute but I was a good girl this year and I had everything in time.

14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?/Have you ever gave your gift to someone else?
Nem, akkor is ha nem tetszik megtartom, mert tudom, hogy jó szívvel adták és rosszul érezném magam, ha elpasszolnám./No, even if I don't like it I keep it because I know they gave it to me with all their hearts and I would feel bad to just give it away.

15. Kedvenc karácsonyi étel?/Favourite Christmas meal?
Szoktunk enni avokádót rákkal azt imádom, főleg, hogy ritkán van, de a jó kis libacombot sem vetem meg nyamííí :)/We usually eat avocados with shrimps, I love it especially that we don't get it very often but I also won't say no to a nice goose leg yummyyy :)

16. Színes vagy sima fények?/Colourful or one-coloured lights?
Nekünk színes lesz most a fán, de Szegedre simát vettem. Mindkettő tetszik./We will have colourful ones this year on the tree, but I bought one-coloured lights to Szeged. I like both.

17. Kedvenc karácsonyi dal?/Favourite Christmas song?
Hmm sokat szeretek a hangulatuk miatt, egyet sem tudnék kiemelni, hosszú felsorolást most meg nem terveztem :D / Hmm I like a lot cos of their mood but I wouldn't be able to choose one and I wasn't planning to make a long list about them :D

18. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?/Are you staying at home or travelling somewhere at Christmas?
Mindig itthon vagyok anyukámmal és apukámmal 24-én, 25-én pedig a nagyihoz megyünk./I'm always at home on the 24th with my mom and dad and we go to my grandma's on the 25th.

19. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?/Do you put an angel or a star on top of the tree?
Egyik sem :D Mi olyan hosszúkás izét szoktunk rakni feltéve ha megáll a kis csálé felső ágon./Non of them :D We usually put a longish smth if it doesn't fall down from the top branch (which is usually not straight of course)

20. Mikor nyitod ki az ajándékokat?/When are you opening the presents?
24-én este a vacsi után a szüleim kávéznak és akkor én mindig mondom, hogy át kell ülniük a dohányzóasztalhoz (ami közelebb van a fához, mint az ebédlőasztal) ezzel jelezve, hogy ideje belekukkantani a csomagokba. Én a földön/fa alatt ők meg a kanapén és én osztom ki az összes ajándékot./After dinner on the 24th my parents are drinking coffe, so I tell them to move to the coffee table (which is closer to the tree than our dining table) with which I'm implying that we should see what's inside the wrapping papers. I'm sitting on the floor/under the tree and they are on the couch. I'm handing out the gifts.


21. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?/What is the most annoying in this period of time?
Pár éve már az, hogy sosem tudok teljesen kikapcsolódni, mert tudom, hogy ahogy vége az ünnepnek tanulnom kell a következő vizsgámra./For some years now the fact that I can't relax fully cos I know that as soon as xmas is over I have to start to study for my next exam.


ilyen volt a tavalyi Karácsonyunk:)/this is how our Xmas looked like last year :)




Köszönöm, hogy végig olvastatok, ha találtatok valami hasonlóságot (vagy ha nem akkor is)nyugodtan írjatok, mindig olyan jó rájönni hogy másnál is csinálják azt amit nálatok :)


Thank you for reading and feel free to write me if you find any similarities (or even if you don't) It's always so nice to relize, others are doing the same stuff too :)

You Might Also Like

0 megjegyzés