latte machiatto

2/28/2012

Ma csak két órám volt így 2-kor végeztem is :) Itthon megebédeltünk és megnéztük a legújabb született feleségeket, jajj úgy sajnálom, hogy ez az utolsó évad :( Egy kis szundira is volt idő délután, jó lenne ha minden nap ilyen lenne! Később elnéztünk a mekibe, mert még tegnap kávéztam ott Évivel és kaptam egy kupont amivel 2 latte machiatto csak 520 Ft-ba kerül, ki kellett használni :D Persze mire megittuk megéheztünk, úgyhogy végül a vacsit is helyben elintéztük..egy kis bűnözés belefér na :D Hazafelé elkezdett esni a hó, most már nem örülök neki, bezzeg ha december lenne kiugranék a bőrömből, de most valahogy 1 nappal március előtt nem hiányzik. Tavasz gyereee! És amíg a tavasz jön, én megyek (de rossz poén volt :D) Ma este egy C szerint klasszikust nézünk, a Millió dolláros bébit. Hallottam, hogy híres film, de én még sosem láttam, remélem jó lesz :)  Szép estét  kedves olvasók, holnap jövök! pusszancs


 I only had two classes today so I was done with school at 2 :) We had lunch at home and watched the newest episode of Desperate Housewives, I’m so sad that this is the final season :(  We even had time for a little nap, I wish every day would be like this! Later on we went to McDonalds because I had coffee there with Évi yesterday and I got a coupon with which 2 latte machiattos cost only around 2 euros so we couldn’t miss the offer :D Of course by the time we finished we got hungry so we had our dinner there too…once in a while it’s okay to commit a sin like this isn’t it? On the way home it started to snow, I’m not very happy about it, would it be december I would be thrilled, but now, 1 day before March I don’t miss it. Come spriiing! And while spring is coming, I’m going  (what a bad joke :D )  Tonight we are watching a movie  which is classic according to C. It’s the Million Dollar Baby, I’ve heard it should be pretty good, but never seen it :) Have a nice night dear followers, I’m coming tomorrow! kisses


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. hmm nagyon kívánatos:D
    hogy szoktatok amúgy filmezni?:) angolul?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen angolul megy,néha magyar felirattal, ha pedig nagyon halk akkor angollal,hogy mindketten értsük :) mondjuk én akkor sem szeretem a szinkronost ha csak egyedül nézem, mindig eredeti nyelvet szoktam :)

      Törlés