winter walk

2/08/2012

Tegnap pihenőt tartottam és nem mentem bulizni, kicsit fura is volt, úgyhogy ma már megint ott leszek, főleg, hogy jogász buli van :) Reggel kitakarítottam, mostam és úgy gondoltam, hogy elmegyek sétálni és képeket csinálni. Annyira szépen sütött a nap, nem akartam megkockáztatni, hogy holnap nem fog és időm is volt, mert a barátnőmmel átraktuk a találkozót holnapra, az óráim pedig nem voltak megtartva :) Hazafelé megejtettem a bevásárlást is, fokhagymás-tejfölös csirkemellet fogok vacsira csinálni és mivel már kezdek éhes lenni megyek is a konyhába! csókcsók


I was resting a bit yesterday so I didn't go to a party, it was a bit weird so today I'm back in the game again especially that it's "lawyer party" (party arranged by my school) I cleaned and washed some clothes in the morning and decided to go for a walk and take some pictures. It was very sunny so I didn't wanna risk going tomorrow when there maybe won't be any sun at all. I also had a lot of time to go out since I'm only meeting my friend tomorrow instead of today and my classes were cancelled :) On the way home I did some shopping so I could cross that off from my to do list. I will make garlic-sour cream chicken for dinner and I'm getting hungry so I'm off to the kitchen! kisses



















You Might Also Like

0 megjegyzés