party after party

2/07/2012

Kicsit fáradtan, de itt vagyok megint. Vasárnap, ahogy írtam mentem Adrihoz és a lányokkal a mérnöki kar kolijában buliztunk. Tegnap folytatódott a bulisorozat és most a Jatét néztük meg kicsit közelebbről :D Nagyon jó kis buli volt, végig csak jó zenék mentek, hipp hopp elrepült az idő. 5 körül értem haza, reggel 9-kor keltem és 10-kor már egy tornateremben ugráltam zenére :D Idén zenés kondit vettem fel tesinek, nekem nagyon bejön, jól elfáradtam, főleg, hogy vizsgaidőszakban semmit sem mozogtam, lesz ám izomlááááz. Délben kezdődött a jogi szaknyelv órám, bíztam benne ,hogy csak tájékoztatás lesz, erre megtartotta a tanár. Azt hittem éhen halok mire vége lett aztán onnan még egy challenge haza jönni. Ebben a hóban kb. minden elakad, a megállókban térdig ér a hó úgyhogy az úton kell várni a buszt :D Én mondjuk élvezem, kicsit akadálypálya, de úgy érzem magam mintha megint gyerek lennék:) Az emberek is kedvesebbnek tűnnek, mindenki segít a másiknak, én is ma megtoltam egy autót :D Szerencsére ma már nincs több órám, úgyhogy most lehet alszom egy picit :) További szép napot nektek! :)


I'm a bit tired but I'm here :) As I wrote I went to Adri's on Sunday and we went to a dorm-party with the girls. Yesterday we continued partying and checked out Jate (university club) this time. It was a very good party, the dj only played good music all along so time went by really fast. I got home around 5, got up at 9 and already at 10 I was hopping around in a gym to music. This semester I choose aerobic as sports, I prefer this type of gymnastics. I got soooo tired especially that I didn't do anything in exam period, I'm sure I will have muscle strain tomorrow :D My legal english class started at 12 but I was hoping there will only be a short introduction and we can go home. But no, she  held the class and I thought I will die of starvation by the time it was over. Not to mention it's also a big challenge to get home. This huge amount of snow stops the traffic everywhere and it's  up to our knees in the bus stops so we have to wait on the road to get on the bus :D I actually like this a bit, I feel like I'm a child again :) People also seem to be nicer, everyone helps each other, I also pushed a car out of the snow today :D Luckily I don't have more classes so I think I will take a little nap :) Have a nice day guys! :)

bajszos lányok a tegnapi buliból/mustache girls from yesterday's party

tegnap így kezdtem a szorgalmi időszakot/I started study period like this yesterday

 és végül egy két régebbi elfeledett kép :) /at last some older and forgotten pictures :)



You Might Also Like

0 megjegyzés