snoooow

2/05/2012

Hahóó kispajtások! Jelentem sikeresen hazaértem olyan dél körül, nem volt egy rövid menet. Szerencsére tudtam aludni a repülőn és a vonaton úgyhogy a hajnali 3-as kelés annyira nem érezteti a hatását. Itthon kipakoltam és találkoztam Adrival. Jó volt kint lenni a levegőn, nagyon élvezem ezt a sok havat. Tisztára mint valami mese orszááág :D Na nem szaporítom a szót, mert már készülgetnem kéne, beszállok én is Adri 8/8-as bulijába(8 nap 8 buli), este irány a koli :)


Hiii followers! I can tell you I arrived home safe around noon, it wasn't a short ride. Fortunately I was able to sleep on the plane and the train so I can't really feel I that I got up at 3 am. I packed my stuff out and met Adri. It was nice to be outside in the fresh air, I really enjoy the loads of snow. It's like a winter wonderlaaaand :D Well I won't write more cos I should already be preparing for tonight. I will join Adri's 8/8 plans (8 days 8 party) We are heading to a dorm tonight :)























XOXO

You Might Also Like

0 megjegyzés