balcony paradise

4/26/2012

Húha nagyon eltelt a tegnapi és a mai nap. Szerda reggel bíróságon voltam úgyhogy már 2 tárgyalást kipipálhatok. Amikor végeztem, még beszereztem pár utolsó dolgot Adri ajándékához, mert szülinapja volt és, ahogy nála is olvashattátok beteg volt és nem tudott itt lenni Szegeden. A lányokkal ezért úgy döntöttünk, hogy meglátogatjuk otthon és 3-kor Zitával, Petrával és Rencsivel buszra pattantunk :) Ahogy azt terveztük Adri nagyon örült még pár örömkönnyet is sikerült előcsalnunk :) Este miután hazajöttünk el is kezdtem készülődni, mert Nóri barátnőmhöz voltam hivatalos, hárman voltunk lányok, jó kis bulit csaptunk, amit a Retroban fejeztünk be fél4 körül. Ma kinyomtattuk az évfolyamdolgozatunkat Évivel és személyesen odaadtuk a tanárnak. Megint megdicsért minket és annyira tetszik neki a munkánk, hogy azt akarja, hogy versenyen is induljunk vele! Hát ez nagy meglepetés volt, de nagyon örülünk neki, mert akkor tényleg látszik a rengeteg munka rajta :) Úgyhogy jövőhéten megyünk a diákkörbe megnézni, hogy milyen és ha minden igaz indulunk a házi versenyen. Ha ott bejutunk akkor ősszel mehetünk az országosra, ami idén Szegeden lesz :) Tiszta izgiii :D 4-kor zhztam egyet munkajogból, szerintem jól sikerült, sima jogesetmegoldás volt és a törvényt is lehetett használni. Azért mielőtt mentem belenéztem kicsit és ha már végre ilyen szép napos idő volt ezt az erkélyen tettem:)


Wow yesterday and today just flew by so fast. I was at the courthouse wednesday morning to attend some trials as a part of our employment law class. When I was done I went to buy some things  for Adri's present because she had a birthday but she was sick so she wasn't able to be in Szeged. This was the reason why we decided to go visit her at home with the girls so we took a bus at 3 pm :) As we planned Adri was really happy and we even managed to make her cry a little bit too :) After we were back in Szeged I started preparing immidiately cos I was supposed to be at my friend's Nóri's house for the night. We were only 3 gilrs but made a pretty good party which we ended in retro around 3:30 am. Today we printed our essays with Évi and went to give it personally to the teacher. He complimented us again and he liked them so much that he wants us to enter a contest with them! This was a big suprise but we are happy cos this means our hard work pays off :) So we are attending a student meeting next week to see what this is about and if we make it in the first round we can go to the national competition which will be in Szeged this fall. Wow so exciting! After this at 4 I wrote a test from employment law and I think it will turn out good. Before I went I looked into the subject and since it was finally sunny I did it on the balcony :)







You Might Also Like

2 megjegyzés