pink and glitter

4/19/2012

Tegnap nagyon szerencsétlenül jártunk, végig borús volt az ég és csak 8 fokra futotta az időjárásnak, úgyhogy majdnem szétfagytunk. Ezért csak fél órát maradtunk kint a sportnapon, alig jött ki egy két ember amúgy is. 3 barátnőmmel beültünk inkább kávézni és utána közösen elmentünk ebédelni is. Eléggé csalódás volt ez a nap, mert arra számítottam, hogy egész napos program vár este pedig bulizunk de így egyikből sem lett semmi, elment a kedvünk. Ma bezzeg már süt a nap. Jó hír viszont, hogy elküldtünk az évfolyamdolgozatunkat a tanárnak, aki visszaírt, hogy "élvezettel és elismeréssel" olvasta és, hogy gratulál hozzá! Úgy örültem, legalább ennek a sok munkának látszik az eredménye. Már csak a jogi szaknyelv vizsgáról kéne valamit hallani. Ma reggel gyorsan visszavittem Évi biciklijét, mert azzal jöttem haza hétfőn és ha már ott voltam lenyomtunk egy 50 perces kick box edzést :D Jól elfáradtam, legalább a napi torna megvan :) 4-kor voltam órán és, ha minden igaz végeztem a hétre. Ha lesz kedvem azért holnap reggel még beugrok a bíróságra, hogy a 3 kötelező tárgyaláslátogatást kipipálhassam. Most gyors vacsi utána pedig átugrom Adrihoz. puszi



We were very unlucky yesterday, it was cloudy and the temperature was 8 degress, waaay to cold to sit outside. So we stayed only for 30 minutes, there were hardly no one out there. We went to drink a waming coffee with three of my friends and then decided to have lunch together. This day was so disappointing cos I was expecting a whle day of fun and a party at night from which non came true. Of course today was sunny.. Good news thought that we sent our essay to the teacher who replied congratulating that it was "deligthful to read it" and we have his recognition. I was so happy to finally see the result of our work. Now only thing left is to hear about my legal english exam. This morning I returned Évi's bike and since I was there I stayed for a 50 minutes kick box training :D I got really tired but at least today's workout is done :) I've been to class at 4 and if I'm not mistaken I'm done for the week. If I feel for it I will go to the court to fulfill my obligation. We have to attend 3 trials this semester. Now a quick dinner and I'm off to Adri's. xoxo







You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. mi is kimentünk a sportnapra, de nem sok értelme volt. :D kb. fél óráig bambultuk a gokartot, utána meg néztük hogy fociznak a 'kedvenc' tanáraink :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mi a teniszesekhez ültünk le, de ők még rendes meccset sem játszottak :D Na mindegy talán majd jövőre :)

      Törlés