30 DPCH-Day 2

6/02/2012



A mai feladat az volt, hogy kiválasszam a kedvenc fölsőmet. Nekem nem nagyon van kedvencem, általában az új szerzeményeket szeretem a legjobban, mert a régebbiek már nem olyan "különlegesek" és van amikor nincs kedvem már őket felhúzni. Akkor mindig várok egy kicsit és később veszem őket elő, és akkor megint van kedvem hozzájuk :D Ezért most egy olyan fölsőt mutatok nektek, ami ma volt rajtam először. A Bershkában volt leárazva 3000 forintra, gondoltam ennyiért megéri, mert nagyon tetszett a színe :) Ma egyébként átjöttek a szüleim és elmentünk a John Bullba, mert most lenne a 25. házassági évfordulójuk, ha nem váltak volna el már rég :D Nagyon finomat ettünk, azóta sem vagyok éhes. Ebéd után az Acapellában kávéztunk később anyukámmal szétnéztünk pár boltban és beültünk a 6-os mozira. Nekem nagyon jó napom volt, még az eső is elállt és kisütött a nap:) Persze napszemüveget nem vittem magammal, úgyhogy az összes képen megy a hunyorgás :D  puszillak titeket!


Today's task was to show my favourite shirt. Well I don't really have one, usually I prefer my new purchases, the older ones are not that "special" anymore. When I start to feel like this I always wait a little until I wear them again :D So now I will show you a shirt I wore for the first time today. It was on sale in Bershka for around 10EUR and I thought it's worth it cos I really liked the colour :) My parents came over today cos they would have had their 25th wedding anniversary if they wouldn't gotten divorced a long time ago :D We went to a restaurant to eat, the food was amazing, I'm still not hungry. After lunch we grabbed a coffee at a nice confectionary, went shopping with my mom and saw a movie at 6pm in the cinema. I really had a nice day, even the rain stopped and the sun showed itself. Of course I didn't bring my sunglasses so my eyes are very little in all the pictures :D kisses to you guys :)





virágot is kaptunk :)/we got flowers :)












Szinti , Dorca Poppy , Lilian

You Might Also Like

7 megjegyzés

  1. Na jó...ezek a kaják :D meggyilkolsz a képekkel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne is mondd, nekem is csak az a szerencsém ,hogy annyira bekajáltam, hogy most rájuk sem tudok gondolni :D

      Törlés
  2. Nagyon jók a képek,szép van Karin!!Jó az ingednek a színe,imádom ezt a színt :))!
    És tényleg gyilkolsz a képekkel :DXoxo:Yvett,www.divat-mania.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is most nagyon tetszik, lám a kedvencek rovatban kötött ki :) igen, lehet figyelmeztetést kellett volna írnom a kaja képek előtt :D

      Törlés
  3. nagyon csinod az összeállításod :)
    megkérdezhetem,honnan van a gyűrűd,mármint gondolom ebayről,de melyik eladótól?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Adri!! :) itt a link a gyűrűhöz:http://www.ebay.com/itm/290684267011?var=590058573897&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_3750wt_952 puszi

      Törlés