getting the Xmas mood

12/13/2012

Szépen lassan közeledik a Karácsony, bár én annyira nem érzem még az ünnepek hangulatát. Mondjuk sokat segített a dolgon, hogy végre téli idő van és nem a ballonkabátomban flangálok :D Hogy még jobban átérezzem a közeledő ünnepeket (és végre elinduljak ajándékokat venni, hogy ne megint az utolsó pillanatra maradjon!!!) kicsit feldíszítettem így idő előtt a szobámat. Előkaptam a tavalyi, jól bevált fámat és idén új díszekbe öltöztettem. A Rossmannban véletlenül bukkantam rá ezekre az olcsó, de szerintem szép kis gömbökre, úgyhogy idén arany karácsonyfám lesz :) Az ablakomra felkerült a fenyődísz világítással és ehhez a legjobb kiegészítő a havas táj amikor kinézek rajta :) Ti már díszítitek a lakást, szobátokat?


Xmas is just around the corner but I'm not really in the holiday mood. Well I have to admit  the weather changing to ice cold helped me a little, now that I have to wear real winter jackets instead of a trench coat. To get a little Xmas spirit (and start gift shopping so I won't have to do it in the last minute this year!!) I decorated my room a little bit. I took my Xmas tree from last year and put some new ornaments on it. I found these cheap but -    in my opinion - really nice ornaments accidentaly in Rossmann so I will have a gold tree this year :) I put the same fake pine decoration on my window with the lights. The winter wonderland outside is just the perfect match for it :) Have you started to decorate your own flat or room?










You Might Also Like

2 megjegyzés