The year 2012

12/31/2012

Mint tudjátok, október végén elveszett minden a laptopomról ezért az idei visszaemlékezésem kicsit nehézkes. Végül átfutottam a blogot és a különböző bejegyzésekből szemezgettem :) Íme:

Since you all know that I lost all the data from my laptop at the end of october, it was a  bit hard to look back on my year without pictures. I went through all my posts and chose some from there, here you go :)



JANUÁR-FEBRUÁR-MÁRCIUS-ÁPRILIS
JANUARY-FEBRUARY-MARCH-APRIL

Sokat fotóztunk, anyukámmal kirándultunk, Dániában jártam, a vizsgák után beindultak a bulik és márciusban Egyiptomba is elutaztunk "nyaralni". /We took a lot of pictures, I went on some trips with my mom, flew to Denmark and we went on a holiday to Egypt in March.









MÁJUS-JÚNIUS-JÚLIUS-AUGUSZTUS
MAY-JUNE-JULY-AUGUST


Végre jó idő lett, a fák virágoztak és mi egyre több időt töltöttünk a szabadban, például a szegedi borfesztiválon. A nyáron rengeteg minden történt. Voltam Kömpöcön majálisozni, júniusban részt vettem a 30 Day Photo Challenge-ben, a Velencei tónál anyukámmal nyaraltunk onnan pedig mentem egyből az EFOTT-ra. Voltunk Pesten egy régi barátnőnknél, Évivel a Tisza-parton töltöttünk egy napot és augusztusban SZIN-re is elnéztünk. Ja és el ne felejtsem, egész nyáron az ügyvédi irodában dolgoztam, ahova az év további részére is visszahívtak :)

Finally the weather got warmer and we spent more and more time outside. There was a lot of things going on in the summer. I went to Kömpöc for labour day, I participate in the 30 Day Photo Challenge, went on a holiday with my mom to lake Velence and from there I went to a festival. We went to Budapest to our old friend and we spent some days at the river Tisza with Évi and in august we attended another festival in our city, Szeged. Oh and I almost forgot, I worked in the lawyer's office all summer long and they asked me to stay there for the rest of the year :)












SZEPTEMBER-OKTÓBER-NOVEMBER-DECEMBER
SEPTEMBER-OCTOBER-NOVEMBER-DECEMBER

Megint Pesten jártunk, ügyvédi irodát látogattunk és buliztunk a hétvége további részében. Jártam a Mátrában anyukámmal, tököt faragtam, levágattam a hajam, disznóvágáson is voltunk, jogászbálba mentünk és az irodás Karácsonyra is elhívtak. Decemberben volt a szülinapom, amit 3 fordulóban ünnepeltünk :)

We went to Budapest again to visit a alawyer's office and party afterwards. I went to the Mátra with my mom, carved a pumpkin, got my hair cut, went to a pig killing, attended the lawyer's ball and I've been invited to my office's Xmas party. My bday was in december which we celebrated 3 times :)









Kívánom, hogy jövőre (is) teljesüljenek az álmaitok és ez a fránya páratlan és balszerencsét hozó 13-as szám ellenére csodaszép évetek legyen! :) Nektek lesz valami újévi fogadalmatok? Én általában nem szoktam megfogadni semmit, de ha a tieitek között találok valami szimpatikusat, lehet csatlakozom!

I hope you dreams will come true next year (too) and despite this uneven and unlucky number you will have a hell of a year! :) Are you gonna have any new year's resolutions? I usually never have but if I find smth interesting amongst your I'll maybe join you!

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. <3 imádlak karenszító!!! várom a 2013as közös élményeinket is kicsi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát még én!! idén még több képet csinálunk, hogy mindenre vissza tudjunk emlékezni <3

      Törlés