good for body and soul

1/04/2013


Itt a hétvége, úgyhogy, aki megteheti iktassa be az újév első lazítását :) Főzzetek egy fincsi kávét, csináljatok arc -vagy hajpakolást és főzzetek/rendeljetek valami könnyű kaját. A maradék karácsonyi süti helyett most már gyümölcsöt egyetek reggelire, én személy szerint már édesség túladagolásban szenvedtem. Sokkal jobban esik most egy kiwi, ananász vagy valami zöldségféle :) Az arcradírt/pakolást kávéból és mézből készítettem, most hétvégén tanultam ugyanis Adritól, hogy a kávé nagyon jó arcradír, szerintem jó az illata arról nem is beszélve, hogy majdnem mindenkinél van otthon :)

The weekend is here so if you have the time, plan your first chill out for the year :) Make a delicious cup of coffe, make a facial mask and cook/order something light. Eat fruits for breakfast instead of leftover Xmas cookies, I personally got a sugar shock during the holidays. I long for a good kiwi, a pineapple or a salad :) I made the facial mask from coffee and honey. Adri told me this weekend that coffee functions well as a srcub, I think it smells good, not to mention that almost everyone has it at home :)









You Might Also Like

4 megjegyzés