back again!

2/08/2013

Sziasztok!

Kicsit betegeskedtem az elmúlt napokban, ez az oka, hogy nem is jelentkeztem, de tolom a sok sok c vitamint és már jobban is vagyok. Szerencsére volt rengeteg narancs itthon, úgyhogy amikor már untam csak enni, narancslevet facsartam :) Reggel ez a legfinomabb! Egyébként múlt hétvégén Pesten jártam, anyukámmal és a barátnőjével a Szépművészeti Múzeumban megnéztük a Cézanne kiállítást, kávéztunk egy nagyon kis hangulatos török kávézóban és én utána le is léptem a barátaimhoz. Dupla szülinapra hívtak, úgyhogy este házibuliztam, másnap pedig kényelmesen anyukámmal tudtam hazamenni :) A suli már elkezdődött, de eddig én csak egy órát látogattam meg, de ahogy hallottam nem is nagyon tartották meg őket :D Ráérek majd csak jövő héten menni. Úgy tűnik a hétvégén is buli vár rám, majd arról is beszámolok :)

Hi you all!

I've been a little bit sick in the past few days, hence the lac of posts. But I eat a lot of vitamin c so I'm feeling better now. Luckily I had tons of oranges at home so when I was tired of eating them, I just made fresh orange juice. Hmm best thing in the morning :) Anyway I've been to Budapest last weekend, went to see the Cézanne exhibition with my mom and her friend in the Museum of fine Arts. After drinking coffee in a nice turkish coffee shop I was off to my friends who held a double bday party. It was nice to go home by car with my mom the next day. School has started but I only attended one class :D it seems that I will go to a party this weekend too so talk to you after that! :)








You Might Also Like

0 megjegyzés