friday night cat eyes

2/15/2013



Ha buli előtt kevés időtök van elkészülni, mint általában nekem, akkor a tus és egy erős rúzs nagyon jól tud jönni. Pikk pakk megvan, nem kell sok időt tölteni a sminkeléssel és elég jól is mutat nem? :) Persze nekem is az elején nagy fejtörést okozott a tus, állandóan elmaszatolódott vagy nem lett egyforma a 2 oldal. Éppen ezért elkezdtem a hétköznapokban is tust használni vagy, ha épp ráértem kipróbáltam különböző vastagságú és ívű vonalakat. Tényleg igaz, hogy csak egy kis gyakorlás kell :) Sokszor nekem az is elrontotta a dolgot, hogy tudtam, hogy tökéletesnek kell lennie, bezzeg amikor csak itthon csináltam meg nagyon jól sikerült. Úgyhogy én mindig arra gondolok közben, hogy ez csak gyakorlás nem baj ha rosszul sikerül..na ilyenkor lesz a legjobb :D

If you don't have too much time to prepare for a party like me, eyeliner and a strong lipstick is the perfect choice. It takes seconds to create this look and works just fine on a night out, doesn't it? :) Of course I had my troubles with eyeliner in the beginning, I smudged it all the time or didn't manage to make the two eyes identical. This was the reason why I started using eyeliner on weekdays too, it gave me an opportunity to experiment with different shapes and thickness. You just need a little practice too :) Most of the times my biggest problem was that I knew it should look perfect and I messed it up but when I was just at home practicing it turned out really good. So now when I'm going somewhere I just tell myself it's okay to mess it up..well that's when I nail it :D








XOXO

You Might Also Like

0 megjegyzés