Nameday celebration

3/23/2013


Megvolt a tegnapi névnapozás, megint a végére a kemény mag Petra és Adri maradt, de én jól éreztem magam! :) Adriéknál kezdtük, Etázsban folytattuk és Retro-ban fejeztük be a bulit. Adrinál még Dóri is ott volt ő lemaradt a képekről, páran pedig betegség miatt nem tudtak eljönni. Szuper ajándékokat kaptam, mondtam is nekik, hogy most mindent nagyon eltaláltak! :D 

We celebrated my nameday last night, only Petra and Adri stayed with me throughout the night but I had fun anyways! :) We started at Adri's , went to Etázs and finished the night in a club. Dóri was there at Adri's only so she missed out on the pictures and some friends couldn't make it because they were sick. I got amazing presents, I even told them that this time they really got them right! :D


smiley face




 

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Miért van mindenki lilában? Vagy ez csak véletlen? :D
    Amúgy Boldog névnapot utólag is! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha ezt nem is vettem észre, tényleg! teljesen véletlen volt :D Köszönöm a köszöntést :)

      Törlés
  2. boldog névnapot utólag is, Karin! tegnap eszembe is jutottál, de nem ültem gép elé. genya telefonról meg nem lehet kommentelni. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, így is nagyon jól esett, egy nappal később! :)

      Törlés