TGIF

3/22/2013


 Ma reggel még hatalmas pelyhekben hullt a hó, jól meg is lepődtem és visszahúztam a redőnyt :D Szerencsére délre minden elmúlt és délután egy kis napsütést is kaptunk :) Be kellett ugranom a városba úgyhogy csak valami lazát akartam felhúzni, és bízva abban, hogy nem kezd el megint szakadni az eső/hó a converse cipőmet idén először felhúztam. Este a névnapomat ünneplejük a lányokkal, már nagyon várom :) Képzeljétek lett végre új telefonom is, úgyhogy elérhető vagyok instagrammon is, karinaldrich néven megtaláltok! :)

It took me by suprise how much it was snowing this morning so I closed the shutters quickly to forget :D Fortunately it all went away by noon and we got some sunshine in the afternoon :) I had to go downtown so I wanted to wear smth casual and hoping it won't snow/rain again I put on my converse shoes for the first time this year. We are celebrating my nameday tonight and I'm really looking forward :) And guess what, I finally got a new phone so you can find me on instagram under the name karinaldrich :)








You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Jó kis laza és kényelmes outfit, a szívem csücske az ilyen szerelés :)
    Isten éltessen sokáig névnapod alkalmából, az ereszdelahajamról sok-sok képet! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezeket szeretem a legjobban :) Köszönöm szépen a köszöntés, pár kép készült! :)

      Törlés
  2. Boldog névnapot Karin! :) Jó bulit estére nektek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kööszi Rencsó, hiányoztál ám a bandából! :))

      Törlés