the weather is sweet

6/15/2013


Tegnap a laposon tanultam, olyan jó volt, hogy nem vagyok bezárva a 4 fal közé. Nem volt túl meleg, sokan sem voltak így úgy tudtam haladni a tanulással, ahogy szerettem volna :) Ma is vár rám egy jó adag büntető eljárásjog és már rohanok is, hogy estére mindent tudjak. Már csak 2 vizsga és vakációó! Szép hétvégét mindenkinek! :)

I've been studíing by the river yesterday, it was nice not to be locked in a room for a change. It wasn't too hot, there weren't many people so I've been able to study as much as I wanted :) I still have a lot to learn today so I'm off to get everything done by tonight. Only 2 exams left! Have a nice weekend you all :)











You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia!

    Megkérdezhetem, hogy mit jelent az a tetoválás? :)
    Igaz, ez az első kommentem, viszont rendszeresen olvaslak, és szeretem is a blogodat, szóval az egyik díjat neked szeretném továbbítani, remélem elfogadod :)

    http://cintiatekla.blogspot.hu/2013/06/liebster-award-dijat-kaptam.html

    Puszi, Cini

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cini! A nevem van a csuklómra tetoválva, vagyis Karin :) Nagyon köszönöm a díjat, amint lesz időm a tanulás közepette, elolvasom a te bejegyzésedet is! :)

      Törlés