Falling leaves

10/03/2013


Újra napsütés, ami azt jelenti, hogy nem ázik be a Converse tornacipőm. Télen úgysem tudom használni, de most még nincs hideg benne, úgyhogy október 3. napján ezt vettem fel, egy egyszerű szürke rövidujjúval és a kabátommal. Így azért kicsit hideg van, egy sálat mindenképp el tudtam volna viselni, de szerencsére nem kellett sokat kint lennem :) Bár nem tudom mennyire szerencse ez, az biztos, hogy szívesebben bóklásznék kint a szabadban a szakdolgozat írás helyett!

Sunshine again, which means my Converse shoes are good to go (not soo much in the rain), so i put them on today, the third day of October, with a simple grey tee and my jacket. It was a bit cold like this, i could have definitely had a scarf on, but fortunately i didn't have to spend a lot of time outside. Well i don't know if thats so lucky because i would definitely much rather be wondering in nature instead of writing my thesis!











You Might Also Like

7 megjegyzés

  1. miről írsz szakdolgozatot
    egyébként nagyon jó kis szett, ahogy az előző napiak is, imádom az őszt :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :))
    A szakdolgozatom becsületes címe : A véleménynyilvánítás szabadsága és a nemzetközi jog, különös tekintettel az Emberi Jogok Európai Bíróságának joggyakorlatára. Nem olyan durva, mint, aminek hangzik :D

    VálaszTörlés
  3. én tegnap már megfagytam a consomban, haza is jöttem a piacos zöldség-gyümi bevásárlás előtt átvenni a tiszámat. de lehet, h a derűsebb és melegebb szegeden még nekem is elég lett volna! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy tűnik itt tényleg nagyon szupi az idő, mert ma is abban voltam és nem fáztam :) jövőhéten meg 20 fok! :D

      Törlés
  4. Honnan van ez a csodás kabát? :) lehet még kapni?

    VálaszTörlés
  5. Honnan van ez a csodás kabát? :) lehet még kapni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Bershka idei kollekciójában találod, biztos van még belőle :)

      Törlés